Nainen 2 tytön, vauvan ja ystävättären kanssa Tikkurilan Prismassa tänään klo 16-17!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äimistynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äimistynyt

Vieras
Tapasin teidät 3 kertaa (liikaa):

1. n.4v tyttö istui ruuhka-aikaan kaupan lehtihyllyn edessä lattialla lukemassa lehtiä. Äikuiset eivät vähää välittäneet, eivätkä välittäneet vaikka tyttö rynttäsi myynnissä olevat lehdet luettuaan miten sattuu takas hyllyyn

2. aikuisten jutellessa keskenään 2-3m:n päässä n. 2v tyttö irroittelee leipien hintatauluja (niitä isoja 30 x30 cm). Aikuiset kyllä katsovat mitä lapsi tekee, eivät kiellä tai mitenkään puutu. "mennään xxxxxxx" , " ei kun mä luen näitä". Tyttö lukee, pudottaa kyltin aikuisten edessä lattialle, polkaisee päälle ja tulee aikuisten luo. aikuiset lähtevät tytön ja muiden lasten kanssa etenemään ja jättävät kyltit lattialle kärryjen tielle. ( minä muuten nostin ne )

3. Kassojen jälkeen pienempi tyttö oli saanut nähtävästi ottaa niitä filminkehityskaavaakepusseja, koska istui keskellä väylää piirtämässä niihin. Kun oli aika lähteä, tyttö jätti nipun kaavakepusseja lattialle, otti kynän mukaansa ja lähti. Aikuiset taaskin näkivät, mutta eivät sanallakaan puuttuneet...

ne oli varmaan adhd - lapsia joten ei puututa siihen , jooko?

Joo =D , paitsi olivat ihan rauhallisia, ja ne aikuisetkin hymyillen keskusteli keskenään ja katseli lasten toimintaa jotenkin ihailevasti.

Mutta siis: ymmärrän että lapset tekee noin (ovathan aika nuoria) mutta se että eikuiset eivät puutu ja ohjaa heitä ollenkaan =O
En ymmärrä
Ei vissiin välitä lapsistaan kun ei ohjaa käytöstä yhtään

Erityislapsia saletisti...niinhän täällä aina sanotaan kun joku uskaltaa arvostella ;)

Mutta joo. Mä ikäänkuin halveksin sellaisia vanhempia, jotka eivät osaa, jaksa tai viitsi opettaa lapsilleen alkeellisempiakaan tapoja, ja katsoa heidän peräänsä. Jotka ei kunnioita toisten omaisuutta tai tajua että kaupassa on muitakin ihmisiä kuin he.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Erityislapsia saletisti...niinhän täällä aina sanotaan kun joku uskaltaa arvostella ;)

Mutta joo. Mä ikäänkuin halveksin sellaisia vanhempia, jotka eivät osaa, jaksa tai viitsi opettaa lapsilleen alkeellisempiakaan tapoja, ja katsoa heidän peräänsä. Jotka ei kunnioita toisten omaisuutta tai tajua että kaupassa on muitakin ihmisiä kuin he.

Nää on näitä "nykytermin" mukaan white trash- ihmisiä. Kukapa niitä katsois ylöspäin juu.

[QUOTE="...";24908662]Ei ilmeisesti herätä palstan mammoissa mitään sen kummempaa paheksuntaa? Ei ole vakavaa, kun kyseessä ovat noinkin pienet lapset vai?[/QUOTE]

Eli diagnoosi tehty palstamammojen tenavia!

Yhteistyössä