Näin toimii AIKUISopiskelijat :(

14.07.2007
696
0
16
Meillä oli tänään koulutuksessa kävelytesti (UKK). Siinähän pitää kävellä 2 km eli 5 kertaa urheilukenttä ympäri.

No, osa sitten käveli vaan 4 kierrosta väittäen sinisin silmin kouluttajalle kävelleensä 5 kierrosta ja mun (ja parin muun) kävelleen kierroksen liikaa... Heh!! Niillä oli tosi hyvät ajat ja mun aika 21 min ja jotain päälle näytti tosi huonolta, koska kävelin 5 kierrosta toisin kun ne muut.

Mua ei tuo aika- homma paina yhtään, mä tiedän, että mulla on huono kunto... Mutta tuollainen ihan törkeä huijaus nyppii... :(

Toisaalta kävi vähän sääliksi sitä kouluttajaa (nainen n. 30 vuotta), koska se ei selvästikään ollut täysin tilanteen tasalla ja siksi antoi tän huijauksen mennä läpi |O |O |O

Se on muuten ihan tosi, et joskus vanhemmat opiskeliatoverit on lapsellisimpia. Kai ne elää siinä jotain uutta nuoruutta tai jotain, mut sivusta olen seurannu joskus.. Ja asenne on se, et mä oon aikuinen, ei mun tarvi..

Ei tietty kaikki, mut nähty on.. :whistle:

Meillä on yliopistossa muutamia keski-ikäisiä ja vähän vanhempia samalla kurssilla, ja sinne on mahtunut muutama, jotka kovaan ääneen kritisoi nuorempien opiskelijoiden käytöstapoja ja samalla itse ilkeilevät luennoitsijoille ja kanssa opiskelijoille.

Toi on todella todella lapsellista toimintaa :headwall: Tän huijauksen aloitti pari keski-ikäistä miestä (joiden kunto EI olis kestänyt viittä kierrosta :kieh: ) ja sitten siihen mukaan meni pari muuta. Minä ja kaksi muuta käveltiin kiltisti 5 kierrosta muiden nauraessa partaansa |O

Prkl!

Yhteistyössä