Näin todella levotonta unta viime yönä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Maisa"

Vieras
Unessa eräs vanha tuttuni tuli minun ja mieheni luokse. Hän halusi päättäväisesti harrastaa seksiä minun ja mieheni kanssa. Kyseessä on naispuoleinen tuttuni. Hän koski vain minuun ja sanoi että vastineeksi hänen miehensä pitää sitten päästä minun ja mieheni kanssa puuhiin. Unessa en kokenut sitä vastenmieliseksi, päin vastoin.

Todella hämmentävää. En ole ikinä ajatellut tätä tuttavaani tai hänen miestään missään seksuaalisessa mielessä. He eivät kumpikaan kiinnosta minua sillä tavalla. Eivät vähimmässäkään määrin.

Uni oli aika kiihottava. En tiedä sitten tulisiko tämä siitä, että ajoittain pohdin seksuaalista suuntautumistani, olisinko valmis suhteeseen naisen kanssa. En tosin tämän naisen kanssa.

Olen kokenut joskus ihastumista naispuoleisiin tuttaviin. Ehkä kolmeen naiseen kaiken kaikkiaan ja olen nyt 40v.

Nyt kun asiaa tarkemmin ajattelen, niin en tiedä haluanko elää elämäni kokeilematta tätä puolta itsestäni. Olen ollut pitkään jo naimisissa, enkä tiedä mihin tämä lopulta johtaa. Olen alkanut mietiä että onko tämä vain joku ikäkriisi, vai onko tämä ehkä yksi syy miksi parisuhteessani on aina ollut ongelmia.

Kait se on jokin ikäkriisi kun alkaa miettiä vakavasti sitä mihin on menossa. Olen nyt tämän ikäinen ja mitä haluan tehdä lopun ikääni. Haluanko oikeasti jäädä tähän, riittääkö minulle tämä mitä nyt olen tehnyt?

"riittääkö minulle tämä mitä nyt olen tehnyt?"

Ei tietenkään - noin niin kuin yleisesti kaikessa mitä olet tehnyt elämässäsi. Kannattaa tehdä vielä paljonkin ja voitte miehesi kanssa sopia jos haluatte jotain uutta seksielämään. Aina kun jotain tekee kannattaa kuitenkin miettiä seurauksia ja jos tekee jotain salassa, niin pettäminen on väärin. Välttämättä kolmen kimppaan ei kannata ottaa ystävää, koska ystävyys loppuu siihen.

Yhteistyössä