Näin sitä ajatuksen kanssa sitten pistettiin kirppispöytä... :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
En nyt tiedä pitäiskö mun itkeä vai nauraa. Mulla loppuu perjantaina pöytävuokra, eikä mulla olekaan enää mitään myytäväksi kelpaavaa. Vaikka mä luulin, että mulla on hirveä määrä kirppiskamaa, mutta suurinosa olikin roskiskamaa. Kyllä oli mulla taas huolellista valmistautumista :headwall:

Pitää vielä koittaa kaivaa kaappeja, jos vaik jotain astioita löytäis myyntiin. On vaan jo muutenkin aikamoista showta päivät, että lisäpari käsiä ei olis pahitteeks :D

Toivottovasti mä noilla nyt myynnissä olevilla saan edes pöytävuokran maksettua, ettei jää miinukselle.

Höh. Kurja jos ei kannattanut. Itselläni meni kyl hyvin tavara vaikka monesta luulin et tää ei varmaan kelpaa kenellekkään jne... loput mitkä ei menny niin vein kierrätykseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Höh. Kurja jos ei kannattanut. Itselläni meni kyl hyvin tavara vaikka monesta luulin et tää ei varmaan kelpaa kenellekkään jne... loput mitkä ei menny niin vein kierrätykseen.

On tuollakin hyvin mennyt tavara, mutta kun hintaluokka on keskimäärin 50snt/kpl, ja pari ikean kassilista olen vienyt lastenvaatteita, niin niillä ei kovin paljon voittoa kääritä.

Tuolla kun viikkovuokra on 27?+10%provikka..

Mulle tuli reilu 140e voittoa, paikka maksoi 21e (avajaistarjous). Oon tyytyväinen ja hinnat oli kans 0,20-0,50 sit 1e-1,5e paidat ja sit muutama kalliimpi tavara 5-10e.

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:

On tuollakin hyvin mennyt tavara, mutta kun hintaluokka on keskimäärin 50snt/kpl, ja pari ikean kassilista olen vienyt lastenvaatteita, niin niillä ei kovin paljon voittoa kääritä.

Mä aina kauhistelen näitä hintoja,mutta taitavat olla suuremmissa kaupungeissa aina tuota luokkaa.
Meillä on 17?/viikko ja nyt oli viime kuussa varatut 50?/kk (ihan sama milloin varaus on,kunhan varasi viime kuussa)

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:

Huhhuh mikä pöytävuokra. 10 % provikka? Siis myynnistä?
Itse myin juuri 140 eurolla vaatteita ja olisi pitänyt antaa siitä vielä 14 euroa provikkaa pöytävuokran lisäksi...Ei ole halpaa ei.

joo täällä on aika hurjat hinnat noissa pöytävuokrissa. on täällä sit pari pienempää kirpparia, missä ei mene provikkaa, mutta käy taas vähemmän porukkaa.

Yhteistyössä