P
pää sekaisin
Vieras
Mies jota olen tapaillut sano puhelimessa kun puhuttiin,en nyt niin muista aihetta mutta kuitenkin,sano et voi ihan rehellisesti tunnustaa et on ajatellut mua ja kaikkea muuta. No,mä tietysti ajattelin heti et se on positiivista et on mua ajatellut kunnes sit taas mun aivot rupes ylikierrokselle ja puhelun päätyttyä mietin joka äänen sävyä ja sanaa et tarkoittiko sen positiivisessa merkityksessä vai negatiivisessa. Mietittii tulevaa viikonloppua ja sitä mitä ehkä tehtäis mut sit samala sano et enhän mä nyt sinne ole muuttamassa vaika muutaman päivän olisinkin siellä tai jotain sen sorttista. En ole koskaan maininnukkaa mistään muuttamisista et mistä sen senkin repäs. Mies on halunnut edetä hitaasti ja katsoa mitä tästä tulee ja nyt laukas ton ett on ajatellut mua eikä sen tarkemmin kertonut mitään ni nyt mä olen ihan tulisilla hiilillä kun mietin et haluaako se nyt sit lopettaa tän vai nimenomaan jatkaa nyt sit astetta vakavammin.
Muutama päivä sit tapasin sen lapsetkin ekan kerran,tosin ihan ohimennen eikä meitä sen kummemmin esitelty mut pyys kuitenkin sinne kun lapset oli sen luona.
Että näin sitä pidetään naista jännityksessä!
Muutama päivä sit tapasin sen lapsetkin ekan kerran,tosin ihan ohimennen eikä meitä sen kummemmin esitelty mut pyys kuitenkin sinne kun lapset oli sen luona.
Että näin sitä pidetään naista jännityksessä!