Näin pidetään naista jännityksessä! (eikö tää ole jo kiusaamista?) ja tänne kirjoitettuani otulen entistä hullummaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pää sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pää sekaisin

Vieras
Mies jota olen tapaillut sano puhelimessa kun puhuttiin,en nyt niin muista aihetta mutta kuitenkin,sano et voi ihan rehellisesti tunnustaa et on ajatellut mua ja kaikkea muuta. No,mä tietysti ajattelin heti et se on positiivista et on mua ajatellut kunnes sit taas mun aivot rupes ylikierrokselle ja puhelun päätyttyä mietin joka äänen sävyä ja sanaa et tarkoittiko sen positiivisessa merkityksessä vai negatiivisessa. Mietittii tulevaa viikonloppua ja sitä mitä ehkä tehtäis mut sit samala sano et enhän mä nyt sinne ole muuttamassa vaika muutaman päivän olisinkin siellä tai jotain sen sorttista. En ole koskaan maininnukkaa mistään muuttamisista et mistä sen senkin repäs. Mies on halunnut edetä hitaasti ja katsoa mitä tästä tulee ja nyt laukas ton ett on ajatellut mua eikä sen tarkemmin kertonut mitään ni nyt mä olen ihan tulisilla hiilillä kun mietin et haluaako se nyt sit lopettaa tän vai nimenomaan jatkaa nyt sit astetta vakavammin.
Muutama päivä sit tapasin sen lapsetkin ekan kerran,tosin ihan ohimennen eikä meitä sen kummemmin esitelty mut pyys kuitenkin sinne kun lapset oli sen luona.

Että näin sitä pidetään naista jännityksessä!

Miehellä on tainnut olla ongelmia jonkun aiemman naisen kanssa, kun nyt pelaa varman päälle ja toppuuttelee lauseiden välissä. Kysyisin suoraan asioista enkä miettisi.

[QUOTE="huhhuh";26862708]Voi hyvänen aika.

Miksi sun pitää analysoida ihan jokaikistä sanaa ja tekoa jonka mies sanoo/tekee? Ei ihme että tuut hulluksi.[/QUOTE]

En mä tiedä!!! arvaa onko rasittavaa ?!! Kai se sitä sit tarkotti ihan positiivisessa merkitykksessä kun jos ei olis ni eikai se nyt olis edes sanonut et on ajatellut mua.

Sä vissiin joka päivä teet uuden aloituksen ja aina samantyyppisestä aiheesta: "mitä mies tarkoitti kun.." Miksi sä olet tuommoinen? Oletko sä ikinä seurustellut vakavasti ja pitkään, mietin nimittäin että onko yksikään mies kestänyt noin järkyttävän epävarmaa naista kovinkaan pitkään?

Lopeta se analysointi ja miettiminen ja anna mennä. Jos juttu loppuu, ootpahan ainakin ehtinyt nauttimaan siitä.

[QUOTE="Lissu";26862723]Miehellä on tainnut olla ongelmia jonkun aiemman naisen kanssa, kun nyt pelaa varman päälle ja toppuuttelee lauseiden välissä. Kysyisin suoraan asioista enkä miettisi.[/QUOTE]

Ai millasia ongelmia? on kai sillä nyt joskus ollut jotain ongelmia kun eronnutkin on. Ehkä sit edenneet entisen kans liian nopeesti ja pelkää et mä olen jo viemäs sitä alttaria kohti.

Relaa hyvä nainen! Tulee jotain, jos on tullakseen. Ite en alkais kuitenkaan kovin kauaa oleen tollasessa hissuttelu vaiheessa jumissa, muutamassa viikossa pitää kyllä selvyys tulla, et tuleeko jotain vakavampaa vai ei. Siis jos ite haluaisin ko. tyypin kans jotain vakavampaa. Jo nyt on hemmetti, jos ei äijä osaa päättää haluuko vai ei, kyl sen pitäis aika pian valjeta! Mulle tulee aina tommosista mieleen, et käyttää vaan jonkun aikaa panopuuna ja siks selittelee, et haluaa edetä hitaasti ja sit siitä ei tuukkaan mitään, vaan vaihtaa seuraavaan kohteeseen, jota taas käy jonkun aikaa jyystämässä. On näitäki nähty :(

Yhteistyössä