Näin niin todellista unta yhestä miehestä että ihan itku tuli kun heräsin ja tajusin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unennäkijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unennäkijä

Vieras
Ettei se ollutkaan totta vaan unta!:(
Olen muutenkin ihastunut siihen,ollut sen kanssa kerran(tai 2 kun samalla kerralla) mutta ei meistä koskaan mitään paria tule mutta tää on näitä ikuisuusihastuksia.Muutama päivä pidettiin yhteyttä joku pari kuukautta sitten mutta siihen se sit tyssäs.

Tää uni oli nyt niin todentuntunen et ihan hirvitttää,eikä siinä unessa ees ollut seksiä et ei se mikään seksiuni ollut.Köllöteltiin sohvalla ja kuunnneltii musiikkia ja syötiin juustonaksuja.Sen lapset oli siellä kans joten meijän piti olla nätisti ja kaikki ne katseet ja pikahipaisut .....Voi että kun se oli vaan unta!!

Mä näin kans muutama yö taaksepäin niin ihanaa unta, että teki kipeää herätä ja tajuta, että se olikin vain unta... :`(
Unessa oli mies, joka kerran olisi halunnut alkaa seurustelemaan mun kanssa, mutta mulla oli silloin elämä sekaisin, enkä osannut ajatella sitä silloin. Nyt sillä on toinen nainen, mutta aina kun nähdään, niin tunnen, että meidän välillä on rakkautta.
No, siinä unessa katseltiin toisiamme silmiin ja perhoset lentelivät mahan pohjassa, se oli niin ihanan ja todellisen tuntuista. Sit ruettiin köllöttämään lähekkäin sohvalle ja minä rapsuttelin sen paljasta vatsaa. Sitten heräsin... :(

"Sinusta taas unta mä näin
Siinä sä rakastit mua
Sä olit niin uskollinen
Enkä mä pettänyt sua
Itke nyt en ikävästäin
Pelkästä onnesta vain
Sylissä yön omasi sun
Todella olla sain

kertosäe:
Jos se voisi olla totta
Eikä unta pettävää
Aina aamu yksinäinen
Minut siitä herättää
Jos se voisi olla totta
Nyt mä kuolen ikävään
Sua päivisin mä muistan
Siitä yöllä unta nään

Pimeää on ympärilläin
Voi kuinka kaipaan mä sua
Miksi mä taas heräsin näin
Juuri kun rakastit mua
Tietäisit vain paljonko nyt
Merkitset sydämessäin
Siitä mä taas nukkuessain
Ihanaa unta näin."

Ja nyt kun lähden jossain välissä ulos ovesta niin sen miehen auto on taatusti tuolla parkkiksella vaikka ei se täällä asu.Mä siis näen sen auton lähes joka päivä vaikka itse miestä en näe kuin silloin tällöin. Sillo kun me oltiin niin sillä ei ainakaan silloin ollut ketään mutta mietin et onkohan sillä nyt joku. Inhottaa että kun ite tykästynyt siihen ja jos se onkin tossa naapuritalossa jonkun naisen luona,ite se kyllä mulle sano et sen auto on usein täällä parkissa mutta en mä kysynyt miksi.
Ja kun ei ollut eka kerta kun näin siitä unta. Pitäisköhän sanoa sille vaikka ei se asiaa muuta mutta un joskus jutellaan kun nähään ni pitäisikö mun kertoa sille et olen ihastunut(jonka se varmaan kyllä on arvannutkin kenties) vai jätänkö kertomatta? Nolaanko vaan itteni vai kenties sen miehen(kin)?

Yhteistyössä