näin miehen omissa iloissaan..lisäksi hän kävi käsiksi minuun pahasti ilman järkevää syytä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mii"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mii"

Vieras
Olen nukkunut sen kaksi tuntia mitkä nukuin onnellisena ennen heräsin, menin olohuoneeseen, ja näin sen mitä en ole koskaan halunnut nähdä.

Siellä se katteli Pussycat dollsien videota, vaikka sai samana päivänä minulta todella hyvää seksiä. Aina se sitä kehuu. Nyt on kaikki pyyhitty pois, kun mikään ei tunnu riittävän. Oli humalassa, ja pahoinpiteli minua fyysisesti, jonka päälle vaan veettuili lisää. Että on otsaa. Mikä muu on paras nöyryytys, kuin vessapaperin levittely pitkin olohuonetta, ja sohvaa jossa mies makaa? Lisäksi laitoin niitten kissojen kuvan taustakuvaksi näyttöön, ja repeat toistaa noiden kappaletta. Toivotaan että muistuu mieleen mitä on tullut töpättyä ennen sammumista. Lähden lomalle yksin, enkä vastaa yhteydenottoihin. Keskustellaan sitten väkivaltaisesta käytöksestä kun viitsin palata. Itkin enkä sanonut mitään, mies käski poistumaan olohuoneesta, koska halusi tyhjentää sivuhistorian. Se nukahti ja menin sitten kattomaan mikä oli niin seksikäs video, jonka vilaukselta näin. Ei tänään sitten taideta enempää nukkuakaan... miten idioottimaisia ihmiset voivat olla? Minä olinkin ne läimäykset ansainnut, ihan vaan menin katsomaan missä mies on kun ei vieressä nukkumassa. Kaljansa se oli juonut jo ajat sitten, viimenen oli menossa kun menin nukkumaan. Anteeksi sekava ilmaisutapa, olen tuohtunut ihmisten kännitöppäilyihin. En tahdo puoltani ketään puolustamaan, en tahdo muuta kun purkaa pahaa mieltä pois. :(

Ei kai kukaan voi olla niin humalassa ettei pyydä anteeksi?

Onneksi ei ole lapsia. Suuri haave se on molemmille, mutta miehen alkoholikäytös tekee haavesta ongelman ellei hän hae apua. Tuo käytös alkaa menemään vähän sellaiseen suuntaa että ei hyvä... ennenkuulumatonta, olen aivan huuli pyöreänä

en osaa luottaa mieheeni, hän ei arvosta ollenkaan. pitääkö minunkin hommata silikonit vai miten sitä arvostusta tulee.. älkääkä huutako vaihda mies vastauksia.

Se nyt vain on luonnonlaki, että miehet katsovat muitakin naisia kuin omaansa. Pitäisi olla tyytyväinen, että se jää sille katsomisen asteelle. Väkivaltaisuus ei toki ole koskaan hyväksyttävää.

[QUOTE="mii";22549981]en osaa luottaa mieheeni, hän ei arvosta ollenkaan. pitääkö minunkin hommata silikonit vai miten sitä arvostusta tulee.. älkääkä huutako vaihda mies vastauksia.[/QUOTE]

En huuda, mutta itsekin varmasti ymmärrät, että ei ihan terveeltä vaikuta tuo suhde.

olihan tää vitsi? Jos ei niin sulla on vakava ongelma. Miehet ja naiset kokee seksin TÄYSIN eri tavalla. Anna miehes katsoa videoita, anna käydä vieraissa, helpottaa molempia. ei kauheesti säälitä tuo, että aikuinen nainen on noin naiivi (=tyhmä)

No ei mun mielestä tossa ole muuta kamalaa kuin se lyöminen (toki se jo itsessään on paha juttu). Vamaan itsekin tyydytät itseäsi ja ajattelet joskus muita ja silti pidät miehestäsi? Toi sun käytös vessaperit ja muu oli lapsellista..

Tokko sun tarttee silikooneja hommata, se nyt olisi maailman tyhmin ratkaisu. Pystyttekö puhumaan kun mies on selvinpäin? Kajoaminen sinuun oli väärin, sitä hän ei saa tehdä, ei selvinpäin eikä kännissä. Yllätit hänet puuhasta jota hän tuskin olisi halunnut näkevän, ehkä sellaista "puolustusta" tuo oli...yhtäkaikki väärin kuitenkin.

Mutta suhteessakin meillä kaikilla on jonkun tasoinen oikeus yksityisyyteen. Kyllä mä tiedän että mieheni joskus käyttää oman käden apuja, teen itsekin niin. Ja olisi kamala jos joku tulisi eväämään ton oikeuden. Meille se on osa seksuaalisuutta, ja sitä että jos toinen ei ole tuulella, voi itse itsensä "rauhoittaa". Mielikuvituksessani leikin noina hetkinä milloin milläkin ajatuksella eikä niihin aina mieheni kuulu - silti en ikinä harrastaisi seksiä kenenkään muun kanssa saati että oikeassa elämässä edes haluaisin. Ne on vaan mielikuvituksen tuotetta, harhaa...päiväunia joita ei edes halua totetuttaa. Tuo vaan hetken "kiihotuksen".

Miten joku kiiltokuvapoika voisi korvata mieheni? Kaiken sen ihanan mitä hän on minulle? Ei mitenkään, kun kaikki asiat ei todellakaan ole ulkomuodosta kiinni. Miehet kiihottuu helpommin visuaalisesti, mutta että haluaisi ko. pimpsakeen rinnalleen? Tuskin.

Onneks iän mukana on oppinut kuinka hieno laji itsetyydytys on, suhteessakin. Anteeksi nyt vain, mutta naiset on ehkä hieman "nipoja" ton asian kanssa, varsinkin nuoremmalla iällä. Ei ehkä osata nähdä koko kuvaa esim. sitä että puoliso ei ole "pelkää tissiä ja timmiä persettä". Silti varsin usea nainen harrastaa itsetyydytystä, mutta salaa sen jopa itseltään...hyi, hyi se on pahaa. Mutta mikä on sen parempi tapa tutustua omaan seksuaalisuuteen? Puhumattakaan orgasmin tuomasta rentoudesta. Itselleni se on parasta unilääkettä.

Ihan tohon sun viimeiseen kysymykseen vaan vastaisin, että totta helvetissä voi olla niin humalassa ettei silloin tajua pyytää anteeksi! Eihän humalassa monesti muutenkaan tajua edes tehneensä virheitä.. ne tajuaa monesti vasta kun pää on selvä.

kaikki mitä itsestäni annan on turhaa, vetäköön käteen rauhassa kun "valtavan ihana" seksi ei riitä.
se on pääjuttu, että ei kunnioita sitä mitä minulta saa, tuskin niitä vehkeitä tarvii rempata muutaman tunnin välein. Kiitän ja kumarran.

itsetyydytys juu, mutta edelleen-vastahan me hommailtiin ja mulle valitti kun halusin ennen nukkumistani vielä lisää, että pitää lepuutella. Jaa a, siinä ne lepuuttelut nähtiin. Mikään ei saa kantaani muuttumaan, tämä oli todella törkeää eikä ole puhunut mitään. Toisaalta ei kiinnosta, katsokoon naurettavia musiikkivideoita kun ei parempaakaan netistä löytä, säälittävä.

Runkkaaminen on ihmisoikeus. Sitä ei voi eikä saa puolisoltaan kieltää, eikä siitä minusta kannata loukkaantuakaan.

Mitä pahoinpitelyyn tulee, niin tyhmä mies lyö ja tyhmä vaimo jää lyövän miehen luo.

Nuo vessapaperit oli ihan kohtuullinen näpäytys takaisin, siinä mielentilassa sotkeminen on terapoivaa. Sentään maltoin olla heittelemästä tavaroita mäsäksi. Muistuupa toisellekin tarkasti mieleen mikä oli pointti. Minun mitta on täysi kaikenlaisista tempuista jotka ovat vyöryneet satuttavista sanoista jo ties mihin. En usko että kenelläkään on lisättävää, sillä tässä keississä se en ollut minä joka oli naiivein (=tyhmin).

Vaikka te sitä hommaa vähättelittekin, niin kyllä se itsestään tuntuu edelleenkin pahalle kun kaikki on heitetty hukkaan. Se ihana onnellinen seksi ei sitten riittänyt. Tietenkin kännnikäyttäytyminen on asa erikseen, mutta osaa se toinenkin asia satuttaa, koska SE YHTEYS OLI NYT PIKKASEN VÄÄRÄ. Minkäs sille mahtaa jos alkaa niin pirusti tekemään mieli vaikka vasta sai.

[QUOTE="mii";22549981]en osaa luottaa mieheeni, hän ei arvosta ollenkaan. pitääkö minunkin hommata silikonit vai miten sitä arvostusta tulee.. älkääkä huutako vaihda mies vastauksia.[/QUOTE]

Jos et aio miestä vaihtaa, niin annan ainakin sen neuvon, että älä missään tapauksessa tee tuollaisen tyypin kanssa lapsia. Lapset saavat pahoja traumoja, kun joutuvat elämään kodissaan pelon vallassa ja näkevät äitinsä olevan isänsä nyrkkeilysäkkinä.

Jos et aio miestä vaihtaa, niin annan ainakin sen neuvon, että älä missään tapauksessa tee tuollaisen tyypin kanssa lapsia. Lapset saavat pahoja traumoja, kun joutuvat elämään kodissaan pelon vallassa ja näkevät äitinsä olevan isänsä nyrkkeilysäkkinä.

tässä ketjussa ei päätöksestäni lue mitään, eikö se ole jo päivänselvää muutenkin?

Siis oikeastiko RUNKKAAMINEN on tässä suurin ongelma?

Hakkaamisesta viis? No, otsikossakin jo lukee että "kävi käsiksi minuun pahasti ilman järkevää syytä" eli vissiin tarpeeksi järkevä syy tekisi hakkaamisestakin ihan oikeutettua, vai...?

Ei jeesus. Joo, jatka ihmeessä tuollaisen miehen kanssa. Teistä tulee varmaan ihan vitun onnellisia. Tehkää pari lastakin ihmeessä, kun miehestä tulisi varmaan ihan loistofaija :headwall:

"olet kyllä vähän pimee" taidat olla itse tyystin asian ulkopuolella :/ joten anna olla kun et osaa erotella asioita, tulee vaan paha mieli tuollaisista nimimerkeistä sun muista itsestäänselvyyksista. Alussa jo sanoin että haluan vain purkaa enkä saada -jätä se mies vastauksia.