M
Miä
Vieras
Ja vielä aika eroottista unta
Se oli kyllä kokonaisuudessaan harvinaisen omituinen uni.. Mutta oikein mukava :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Minä yritin muuten vain saada Keittikseen yhteyttä...
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Minä yritin muuten vain saada Keittikseen yhteyttä...
No saitko?
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Minä yritin muuten vain saada Keittikseen yhteyttä...
No saitko?
Siltä tuntui, mutta vahvistusta odottelen. Spontaanisti on onnistunut, mutta nyt yritin tietoisesti...
Keittis, jos tämän luet, kerro, miten niska, kallonrajasta?
Onnistuu sulta näköjään tietoisestikin, kiitos :flower: Sä osut aina niin oikeaan, että varmaan tiedät vastauksen jälkimmäiseen kysymykseenAlkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Siltä tuntui, mutta vahvistusta odottelen. Spontaanisti on onnistunut, mutta nyt yritin tietoisesti...
Keittis, jos tämän luet, kerro, miten niska, kallonrajasta?
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Ja vielä aika eroottista unta![]()
Se oli kyllä kokonaisuudessaan harvinaisen omituinen uni.. Mutta oikein mukava :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Ja vielä aika eroottista unta![]()
![]()
![]()
Apuva
![]()
![]()
Sun pitää palstailla vähemmän. Tai mun
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Onnistuu sulta näköjään tietoisestikin, kiitos :flower: Sä osut aina niin oikeaan, että varmaan tiedät vastauksen jälkimmäiseen kysymykseenAlkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Siltä tuntui, mutta vahvistusta odottelen. Spontaanisti on onnistunut, mutta nyt yritin tietoisesti...
Keittis, jos tämän luet, kerro, miten niska, kallonrajasta?Mutta vastaus on siis, että juilii.
Noups =)Alkuperäinen kirjoittaja jep:Oliko Keittis siinä suurikokoinen blondi??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Oliko Keittis siinä suurikokoinen blondi??![]()