Näin karmean painajaisen, jota en nyt saa mielestäni :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Heräsin aamulla viiden jälkeen kauheaan painajaiseen. Olin muka luistelemassa pitkin läheisen valtatien reunaa jonkun tuntemattoman kanssa. Kesken matkan huomasin tien vieressä ojassa jumppavaatepussin, josta pilkisti soittorasia, sekä koulurepun. Pysähdyin ihmettelemään tavaroita ja huomasin samassa, että tavaroiden takana oli iso mainostaulu (jollaisia tienposkessa siellä täällä on) ja siellä taulun takana roikkui kaksi pikkulasta kuolleissa päät alaspäin :( Vasta silloin muistin, että liikkeellä on joku, joka on tehnyt saman jutun muillekin lapsille. Aivan karmea uni. Ei meinannut uni tulla enää silmään, etenkään, kun mies ja lapset eivät olleet kotosalla.

Mä teen näin vastaavissa tapauksissa; teen jo hereillä ollessani jatko-osan ko unelle ja päätän että JOS näen sen vielä uudelleen, jatko seuraa eli tässä pahantekijä jää kiinni ja paljastuu että ne lapset oli nukkeja tms. Kuulostaa hassulta :ashamed: mutta mulla tää toimii.

Tässä tapauksessa vois tehdä kuten unet yleensä tahdotaan tulkita,eli pahat asiat päinvastaisina mitä unessa ilmenevät.Kerran jostain luin,että unessa jos näkee toisen henkilön kuolleena tai vakavasti sairaana niin se tarkoittaakin oikeassa elämässä terveyttä.Eli tuon sun unen voisit tämän kaavan kautta ehkä tulkitakin niin,että tämä nykypäivän kuuma peruna eli sikainfluenssa ei saakaan niin montaa lapsiuhria kerättyä,mitä pelätään. =)

Ei kyse ollut siitä, että olisin ajatellut unen ennustavan jotakin. En mä yleensäkään usko uniin. Mutta tuo uni oli jotenkin niin toden tuntuinen ja pelottava, että tosiaan en meinannut uskaltaa enää nukahtaa ja koko päivän on uni pyörinyt vielä mielessä.

Yhteistyössä