Ä
ärsyttää
Vieras
Näin kaikenmaailman joulujuhlien aikaan oon taasen hyvä muistutella.
Tämä kävi minulle viikko sitten koulun joulujuhlissa.
Taakaantani alkaa myös penkkirivistö täyttymään.
Vaan hetken kuluttua tuli tunne kuin joku potkisi minua takamukseeni,
no en jaksanut kiinnittää enenpää huomioita kun ajattelin sen olevan jonkun pikku lapsi ja kun se ei kerran sattunut
(yleensä ne lapset lopettaa sen hetken päästä tai ovat vanhemmat huomanneet asian ja komentaneet)
No hetken kuluttua tuo potkiminen tosiaanloppuikin.
Sitten alkoi roplaaminen minun selkääni,
siitä selkänojan päältä.
Silloin paloi käämi ja mulkasin että mikä hitsi siellä nyt on kun ensin potkitaan perseelle ja nyt kopeloidaan selkänojaani ja selkääni.
Vaan yllätys olikin suuri, ei ollut lapsi ei, vaan mummeli joka halusi laittaa käsilaukkuaan siihen minun selkänojaani roikkumaan
sai sen siihen sitten lopulta roikkumaan kun väkisin siis tuo mummeli sen siihen runttasi ja tunnustan,
ole ilkeä ja hivutin sen laukun siitä 2 kertaa tahallani :kieh: lattialle
kun sen pyöreä pehmustettu hihna painoi tosi pahasti selkääni.
Ja ei,
tämä mokoma tunkee sen laukkunsa uudelleen valittaen että eikös se nyt siinä pysykkään voi voi voi..
mikäs siinä nyt on kun ei pysy voi voi voi
Sanoin että voisiko ystävällisesti laittaa laukkunsa oman tuolinsa selkänojaan roikkumaan jos se nyt ei voi lattialla tai sylissä olla,
vaan ei se käynyt,
enhän näe taakseni jos joku vie minun laukkuni sen pitää nyt olla tässä.
Kerroin että hihna painaa minua ja minun taas on hankala tässä istua,
jollloin tämä vanhus keksi loistavan idean,
jospa istut vaan puolittain siinä tuolilla ja et nojaa selkänojaan :O
Silloin tokaisin että kaipa tässä täytyy vaihtaa istumapaikkaa jotta rouva saa sen laukkunsa siihen haluamaansa kohtaan roikkumaan sillä minä en oikeasti voi istua tässä jos se paksu hihna painaa selkääni.
No tietäähän sen,
minä olin taas se epäkohtelias!
(ja jotakin muutakin mitä lienee mummeli mutisi perheensä kera)
Onneksi löysin uuden vapaan istumapaikan mutta kyllä harmittaa kun jouduin hyvästä paikastani luoumaan siksi kun joku mummeli tarvitsi sen penkin käsilaukulleen.
Hyvin likellä oli että en ottanut tuota laukkua ja tempassut sitä lattialle ihan kunnolla,
mikä siinä on että vanhikset voi hyppiä silmille ja vielä saada siunauksen toiminnalleen.
Taidan itsekin tästälähtien ottaa kaikista paksuhihnasimman (pyöröhihna) juhliin ja tunkea vanhuksien selän taakse, siinähän tuntee kuinka se on epämiellyttävän tuntuinen selässä.
Ja tämkin vanhus keksi oikeasti kesken esityksen alkaa leikkimään tuolla laukullaan, olisi edes ennen esitystä niin ei olisi häiriintynyt minut tai muidenkaan katselurauha.
Tämä kävi minulle viikko sitten koulun joulujuhlissa.
Taakaantani alkaa myös penkkirivistö täyttymään.
Vaan hetken kuluttua tuli tunne kuin joku potkisi minua takamukseeni,
no en jaksanut kiinnittää enenpää huomioita kun ajattelin sen olevan jonkun pikku lapsi ja kun se ei kerran sattunut
(yleensä ne lapset lopettaa sen hetken päästä tai ovat vanhemmat huomanneet asian ja komentaneet)
No hetken kuluttua tuo potkiminen tosiaanloppuikin.
Sitten alkoi roplaaminen minun selkääni,
siitä selkänojan päältä.
Silloin paloi käämi ja mulkasin että mikä hitsi siellä nyt on kun ensin potkitaan perseelle ja nyt kopeloidaan selkänojaani ja selkääni.
Vaan yllätys olikin suuri, ei ollut lapsi ei, vaan mummeli joka halusi laittaa käsilaukkuaan siihen minun selkänojaani roikkumaan
sai sen siihen sitten lopulta roikkumaan kun väkisin siis tuo mummeli sen siihen runttasi ja tunnustan,
ole ilkeä ja hivutin sen laukun siitä 2 kertaa tahallani :kieh: lattialle
kun sen pyöreä pehmustettu hihna painoi tosi pahasti selkääni.
Ja ei,
tämä mokoma tunkee sen laukkunsa uudelleen valittaen että eikös se nyt siinä pysykkään voi voi voi..
mikäs siinä nyt on kun ei pysy voi voi voi
Sanoin että voisiko ystävällisesti laittaa laukkunsa oman tuolinsa selkänojaan roikkumaan jos se nyt ei voi lattialla tai sylissä olla,
vaan ei se käynyt,
enhän näe taakseni jos joku vie minun laukkuni sen pitää nyt olla tässä.
Kerroin että hihna painaa minua ja minun taas on hankala tässä istua,
jollloin tämä vanhus keksi loistavan idean,
jospa istut vaan puolittain siinä tuolilla ja et nojaa selkänojaan :O
Silloin tokaisin että kaipa tässä täytyy vaihtaa istumapaikkaa jotta rouva saa sen laukkunsa siihen haluamaansa kohtaan roikkumaan sillä minä en oikeasti voi istua tässä jos se paksu hihna painaa selkääni.
No tietäähän sen,
minä olin taas se epäkohtelias!
(ja jotakin muutakin mitä lienee mummeli mutisi perheensä kera)
Onneksi löysin uuden vapaan istumapaikan mutta kyllä harmittaa kun jouduin hyvästä paikastani luoumaan siksi kun joku mummeli tarvitsi sen penkin käsilaukulleen.
Hyvin likellä oli että en ottanut tuota laukkua ja tempassut sitä lattialle ihan kunnolla,
mikä siinä on että vanhikset voi hyppiä silmille ja vielä saada siunauksen toiminnalleen.
Taidan itsekin tästälähtien ottaa kaikista paksuhihnasimman (pyöröhihna) juhliin ja tunkea vanhuksien selän taakse, siinähän tuntee kuinka se on epämiellyttävän tuntuinen selässä.
Ja tämkin vanhus keksi oikeasti kesken esityksen alkaa leikkimään tuolla laukullaan, olisi edes ennen esitystä niin ei olisi häiriintynyt minut tai muidenkaan katselurauha.