näin juhlien aikaan, huomioithan myös edessä istuvat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää

Vieras
Näin kaikenmaailman joulujuhlien aikaan oon taasen hyvä muistutella.
Tämä kävi minulle viikko sitten koulun joulujuhlissa.
Taakaantani alkaa myös penkkirivistö täyttymään.
Vaan hetken kuluttua tuli tunne kuin joku potkisi minua takamukseeni,
no en jaksanut kiinnittää enenpää huomioita kun ajattelin sen olevan jonkun pikku lapsi ja kun se ei kerran sattunut
(yleensä ne lapset lopettaa sen hetken päästä tai ovat vanhemmat huomanneet asian ja komentaneet)
No hetken kuluttua tuo potkiminen tosiaanloppuikin.
Sitten alkoi roplaaminen minun selkääni,
siitä selkänojan päältä.
Silloin paloi käämi ja mulkasin että mikä hitsi siellä nyt on kun ensin potkitaan perseelle ja nyt kopeloidaan selkänojaani ja selkääni.
Vaan yllätys olikin suuri, ei ollut lapsi ei, vaan mummeli joka halusi laittaa käsilaukkuaan siihen minun selkänojaani roikkumaan :(
sai sen siihen sitten lopulta roikkumaan kun väkisin siis tuo mummeli sen siihen runttasi ja tunnustan,
ole ilkeä ja hivutin sen laukun siitä 2 kertaa tahallani :kieh: lattialle
kun sen pyöreä pehmustettu hihna painoi tosi pahasti selkääni.
Ja ei,
tämä mokoma tunkee sen laukkunsa uudelleen valittaen että eikös se nyt siinä pysykkään voi voi voi..
mikäs siinä nyt on kun ei pysy voi voi voi
Sanoin että voisiko ystävällisesti laittaa laukkunsa oman tuolinsa selkänojaan roikkumaan jos se nyt ei voi lattialla tai sylissä olla,
vaan ei se käynyt,
enhän näe taakseni jos joku vie minun laukkuni sen pitää nyt olla tässä.
Kerroin että hihna painaa minua ja minun taas on hankala tässä istua,
jollloin tämä vanhus keksi loistavan idean,
jospa istut vaan puolittain siinä tuolilla ja et nojaa selkänojaan :O
Silloin tokaisin että kaipa tässä täytyy vaihtaa istumapaikkaa jotta rouva saa sen laukkunsa siihen haluamaansa kohtaan roikkumaan sillä minä en oikeasti voi istua tässä jos se paksu hihna painaa selkääni.
No tietäähän sen,
minä olin taas se epäkohtelias!
(ja jotakin muutakin mitä lienee mummeli mutisi perheensä kera)
Onneksi löysin uuden vapaan istumapaikan mutta kyllä harmittaa kun jouduin hyvästä paikastani luoumaan siksi kun joku mummeli tarvitsi sen penkin käsilaukulleen.

Hyvin likellä oli että en ottanut tuota laukkua ja tempassut sitä lattialle ihan kunnolla,
mikä siinä on että vanhikset voi hyppiä silmille ja vielä saada siunauksen toiminnalleen.

Taidan itsekin tästälähtien ottaa kaikista paksuhihnasimman (pyöröhihna) juhliin ja tunkea vanhuksien selän taakse, siinähän tuntee kuinka se on epämiellyttävän tuntuinen selässä.
Ja tämkin vanhus keksi oikeasti kesken esityksen alkaa leikkimään tuolla laukullaan, olisi edes ennen esitystä niin ei olisi häiriintynyt minut tai muidenkaan katselurauha.

Mua taas nimenomaan ottaa päähän nämä tuolin potkijat ja räpläävät lapset joita vanhempansa ei edes vaivaudu komentamaan! Ja vaikka komentavatkin ni ku esitys alkaa ni ei ne enää mukeloidensa perään kato ja kokoajan jotain töminää ja räpläämistä ja potkimista ku ne lapsethan ei pysy paikallaan ja vanhemmilla helpompaa ku se lapsi konttaa siellä tuolien alla tai räpii edellä istuvan tuolia tms. Aargh!

Ja sit ne lapset yskii ja kaivaa neniä ja ties mitä eikä puhettakaan hygienian opettamisesta! Inhoan juhlia!

Minä yleensä olen noi lapsi potkijat saanut viimeistään kunnon mulkaisulla kuriin mutta tämä mummeli ei niin ei ja voivotteli ja vinku ja ei hän ei mielestään mitään ollut tehnyt.
En jaksanut alkaa sepostamaan mutta olen selästäni nyt vielä herkempi kun minulta juuri leikattu isohko luomi pois.
Jos tuo olisi tehnyt tuon lakkuepisodin ennen juhlan alkua edes, niin olisin voinut vaihtaa heti paikkaa.
Tai ymmärtäisin jotenkin jos tuo mummeli olisi istunut ensin takanani ja laittanut laukkunsa siihen vaan ei,
minä istuin ensin ja hän tuli myöhemmin taakseni.

[QUOTE="a.p";27732675]Anteeksi :O ?[/QUOTE]

Toi oli sellanen kommentti,mikä tulee aina joltain fiksulta,joten ei kannata huomioida edes.

Mun on pakko myöntää,että JOTKUT mummelit osaa olla erittäin töykeitä ja vainoharhaisia ja sitten kun heille jotain mainitsee,niin ei muka kunnioita vanhempia ihmisiä..

Olisin vaan hiljaa vaihtanu paikkaa.

[QUOTE="perseennuolija";27732702]Toi oli sellanen kommentti,mikä tulee aina joltain fiksulta,joten ei kannata huomioida edes.

Mun on pakko myöntää,että JOTKUT mummelit osaa olla erittäin töykeitä ja vainoharhaisia ja sitten kun heille jotain mainitsee,niin ei muka kunnioita vanhempia ihmisiä..

Olisin vaan hiljaa vaihtanu paikkaa.[/QUOTE]

No en ole ennen törmännyt noin huonoköytöksiseen vanhukseen :( eikä ole koskaan vastaavaa siis käynyt.
Ja tosiaan kuvittelin että hän osaisi myös kunnoittaa toisia mutta ei niin ei :(
Suurin harmituksen pointti tässä oli se että olisi edes aloittanut tuon laukullaan pelleilyn heti ennen juhlan alkua vaan kesken juhlan, jolloin oikeasti ei ollut niin helppoa etsiä uutta istumapaikkaa.

Mua ärsyttää vanhemmat jotka eivät kasvata lapsiaan, ja antavat meluta mielin määrin missä vaan. Alkuviikosta olin postissa, ja siellä taas joku vapaakasvatti kakara kailotti kovalla äänellä ja räpläsi IHAN KAIKKEA myytävää.

Vaan eihän se ole lapsen vika että hänet jätetään kasvattamatta ja sitten hänestä tulee sietämätön kakara. Sääli lasta.

• Tykkää
Reactions: jalmir
En oikein koskaan ole ymmärtänyt näitä jotka valittavat asioista takanapäin asiaan kuulumattomille. Huomioithan myös kanssa ihmiset! Asioista voi sanoa kohteeliaasti. "Anteeksi, mutta en halua että laukun hihna painaa selkääni, ole hyvä ja siirrä se pois" tai "Tuo potkiminen häiritsee minua,voitko lopettaa sen".

Alkuperäinen kirjoittaja öpor;27732746:
En oikein koskaan ole ymmärtänyt näitä jotka valittavat asioista takanapäin asiaan kuulumattomille. Huomioithan myös kanssa ihmiset! Asioista voi sanoa kohteeliaasti. "Anteeksi, mutta en halua että laukun hihna painaa selkääni, ole hyvä ja siirrä se pois" tai "Tuo potkiminen häiritsee minua,voitko lopettaa sen".

Si-sä -lu-ku tai-to hu-kas-sa?

[QUOTE="a.p";27732762]Si-sä -lu-ku tai-to hu-kas-sa?[/QUOTE]

Tuskin ainakaan otsikon. Ymmärtäisin jos aloituksessa valitettaisiin huonokäytöksisitä ihmisistä, mutta itselleni aloitus kertoo kyllä muusta.

Yhteistyössä