Naimisissa olevat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuku-Mauku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miulle ei tainnu tulla, mutta kaverille kyllä tuli automaattisesti. Eli joko se riippuu siitä omasta konttorista tai sitte mie olin kovin malttamaton (jos puolen vuoden odottelua voi niin sanoa...) :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 12:21 Poppy ja Piper kirjoitti:
Luulin myös että automaattisesti tulee, kunnes n. neljän vuoden jälkeen kävin kelalta kyselemässä :laugh: - sitten tuli :whistle:

Mie en siis oo ainoo, jolle on käyny niin, että ite on pitäny käydä kyselemässä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 12:24 kesä82 kirjoitti:
\
Luulin myös että automaattisesti tulee, kunnes n. neljän vuoden jälkeen kävin kelalta kyselemässä :laugh: - sitten tuli :whistle:

Mie en siis oo ainoo, jolle on käyny niin, että ite on pitäny käydä kyselemässä.

Juu, kyllä ne siellä ihmettelikin kun ei ollut tullut koko korttia.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 12:24 kesä82 kirjoitti:
\

Minun piti kanssa sen perään kysellä, taisin kolme kk naimisiinmenon jälkeen sen saada. Entinen oli kuvallinen niin oli jotenkin sotkeutunut sen kortin tilaus.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 12:28 Mutteri kirjoitti:
Mulle tuli automaattisesti.. mutta muista sit uusia ajokortit ym.. ;) Voi vitsit.. miten mä ikinä totun sun uuteen sukunimeen.... :) :flower:

Enpä taida mäkään... Tarttee alkaa harjotella sen kirjottamista ;)

No,eipä vaan mulle ole automaattisesti tullut vaikka naimisissa olen ollut jo 7 vuotta.Eli samanverran on tuosta nimenmuutoksesta.Ei ole näkynnyt edes sitä kuvatonta korttia.Mulla siis käytössä kuvallinen kela-kortti mutta vanhalla sukunimellä ja hyvin on pelittänyt apteekissa.

Yhteistyössä