Naimisissa olevat: Oletko missään elämänvaiheessa haaveillut toisesta miehestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lily"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lily"

Vieras
Entä onko se mielestäsi jo pettämistä? Jotenkin on ihan syyllinen olo :( Olen tyytyväinen elämääni ja parisuhteeseeni, mielestäni onnellisesti naimisissa. Tai sitten en, koska haaveilin eräästä toisesta miehestä, itseäni paljon nuoremmasta. Oli ihan sellainen fantasia ajatuksissa... hänen kanssaan hyönteisverkon alle rakennetussa kesävuoteessa, vihreän puutarhamme pergolassa.. :( Sitten suutuin itselleni ja kieltäydyin miettimästä koko juttua enää... Olenko täysin kelvoton ihminen ja vaimo?

Käsi sydämellä: Olen toisinaan haaveillut, että koska mieheni ei kykene siittämään, että joku toinen mies tulisi ja laittaisi minut "paksuksi". :ashamed:
Tämä on ihan hirveää! Mutta osaltaan, taitaa mies miettiä samoja ajatuksia, että kunhan nyt edes jostain saatais vauva. :ashamed:
Saa kivittää, ansaitsen sen!

Olen. Muutama vuos sitten yhdestä miehestä, jota nähtiin usein baarissa kun miehen kanssa käytiin. Ja mies olis selvästi halunnut vaikka mitä jos miestä ei ois ollut. Se ajatus häiritsi jonkun aikaa, mut meni kyllä ohi... Nyt on vauva 6kk ja en tuon jälkeen oo mitenkään mistään tietystä ihmisestä haaveillut. Tais olla lievä ihastuminen. Mut ikinä en miestäni oikeasti pettäis.

Et oo huono ihminen.

Olen ajatellut toista miestä. Tunsin ensin huonoa omaatuntoa, mutta kyllä se siitä pian hiipui ja kohta mentiinkin haaveista toteutukseen ja nyt olenkin haaveilujen kohteeni kanssa naimisissa ja nään painajaisia siitä, että loppuni on lähellä ja kiemurtelen kauheissa tunnontuskissa ja häpeän tekoani. Siis vain unessa.

Musta on todella hassua ajatella, et haaveilu olis kumppanin pettämistä? Mä en osaa ajatella noin. Itte haaveilen välillä toisesta mut koska en oikeesti mitään ikinä sen kanssa tekis, niin miten se mun miestä haittaa..? Me luotetaan toisiimme 100%:sti ja joskus sängyssä jaetaan fantasioitamme eikä kumpikaan oo tähän mennessä hernepeltoa nenäänsä vetänyt, päinvastoin ;)
Haaveluhan on ihanaa :)