Naimisissa oleva sdp:n kansanedustaja Matias Mäkynen iski baarista nuoren naisopiskelijan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Rohkeaa ruutti

Ja Lissu jopa myöntää kaiken peukullaan
Et oo nähny Ruutista rohkeena jos pidät tota rohkeena.😁

Ei meillä oo ees ihan hirveesti varaa tässä kohtaa sanoa kun se olis iljettävän tekopyhää.
Kyllä meilläkin ne syyt löytyy ainaski sakoille, en tiiä laittavatko sentään syyttä istumaan.🤔
Venäjällä toki onnistuu laittaa istumaankin.
 
  • Haha
Reactions: ruuttis
vierailija
Omat vanhempani olivat ns. yhteiskunnan kermaa ja ehkäpä äitini siihen pettämiseen lopulta tottuikin, mutta sen sanon ettei edustaminen ole koskaan kiinni siitä mitä kodin seinien sisällä tapahtuu. Tiettyyn asemaan kuuluu tiettyjä velvollisuuksia.
Mukavia ”velvollisuuksia” kansanedustajilla, niistä suoriudutaan lakanoiden välissä kauniiden nuorten neitokaisten kanssa

Matias, Wille, Kanki, Ike, Matti, Teukka, Jussi, listaa riittää……
 
vierailija
Omat vanhempani olivat ns. yhteiskunnan kermaa ja ehkäpä äitini siihen pettämiseen lopulta tottuikin, mutta sen sanon ettei edustaminen ole koskaan kiinni siitä mitä kodin seinien sisällä tapahtuu. Tiettyyn asemaan kuuluu tiettyjä velvollisuuksia.
Pahoitteluni äitisi kokeman kohtelun takia. Onneksi lapsemme eivät joutuneet kärsimään samaa. Olin jonkin verran mukana edustustehtävissä. En kaipaa niitä aikoja.
Outoa että Mäkysen illanvietto kuohuttaa ihmisiä. Jos on silmät päässään näkee kaikenlaista ympärillään. Matiaksella on fiksu ja sivistynyt puoliso päättelin Kaksplussan vuoden 2020 jutusta.
 
vierailija
Pahoitteluni äitisi kokeman kohtelun takia. Onneksi lapsemme eivät joutuneet kärsimään samaa. Olin jonkin verran mukana edustustehtävissä. En kaipaa niitä aikoja.
Outoa että Mäkysen illanvietto kuohuttaa ihmisiä. Jos on silmät päässään näkee kaikenlaista ympärillään. Matiaksella on fiksu ja sivistynyt puoliso päättelin Kaksplussan vuoden 2020 jutusta.
Fiksu ja sivistynyt nainen katsoo hyväksyen kun hänen lapsensa isä liikkuu huøripukkina Vaasan yössä?
 
vierailija
Niinpä, mutta vastasit alepalle, sen näppiksiltä tulee aina jotain lievästi sanoen outoa
Perskärpäseni on saanut kavereita.
En olettanutkaan, että vaimonne ovat fiksuja. He viihtyvät nyrkin ja hellan välissä. Isäntä se teillä on joka määrää kaapin paikan huusholleissanne. Sana feministi ja teidät tutisemaan kauhusta ruutujenne ääressä.. Kasvattakaa viikset ja palataan sitten asiaan.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti ja Echo
vierailija
  • Haha
Reactions: Lispetti ja m1es
vierailija
IS ei tavoittanut Sdp:n puoluesihteeri Antton Rönnholmia eikä 2. varapuheenjohtaja Ville Skinnaria kommentoimaan tilannetta. Myöskään pääministeri Sanna Marinia ei tavoitettu.


Kuten arvasin. SDP:n johto pakoilee eikä halua ottaa kantaa häntäheikin seikkailuihin.
Sanna on Emma-gaalassa. Siellä voi kysyä Sannan mielipidettä Matiaksen teinityttöön osoittamasta mielenkiinnosta.
 
vierailija
IS ei tavoittanut Sdp:n puoluesihteeri Antton Rönnholmia eikä 2. varapuheenjohtaja Ville Skinnaria kommentoimaan tilannetta. Myöskään pääministeri Sanna Marinia ei tavoitettu.


Kuten arvasin. SDP:n johto pakoilee eikä halua ottaa kantaa häntäheikin seikkailuihin.
En mä kyllä ymmärrä miten pettäminen kuuluu mitenkään työkavereiden kommentoitavaksi
 
vierailija
Vai onko tässä nyt se suurin synti, että valehteli juorulehdelle?
Muistatko itse työpaikkasi köytävällö yllätettynä mitä teit viime marraskuun jonakin iltana? Video pyörii haastattekussa eikä sitä myöhemmin editoida.
Kuuntelin Iltalehden Puskaradion aiheesta.
Naurettavaa, että vakavasti otettavat toimittajat tarttuvat roskalehden juttuun.
 
Vai onko tässä nyt se suurin synti, että valehteli juorulehdelle?
Juorulehdelle? Meinaat että alentamalla tiettyä journalistista julkaisua annat ikään kuin hyväksynnän, että valehdella saa medialle, kunhan se on joku tietty media. Mun mielestä Mäkynen nussikoot sydämmensä kyllyydestä noin niin kun ihan oikeasti. Totta kai tämä on herkullinen hetki, kun samat demarien vatipäät on juuri olleet julkisesti hirttämässä Rydmania. Ei ole siinäkään vielä peitto ehtinyt laskeutua, kun nämä samat ulkokultaiset fariseukset menevät sitten itse pettämään puolisoaan Waasan willissä yössä.

Tosin Marin itse asetti riman aika alas näillä omilla sexy dance -bileillään, missä vedettiin jauhoa, petettiin aviopuolisoa julkisesti Teatterin lavalla ja napsittiin tissiselfieitä valtioneuvoston pressihuoneessa. Annetaan nyt Mäkysten ja kaiken maailman kikkelinheilutteilijoiden sitten rietastella yhtä lailla. Mutta nyt kun tämä demareiden borattikin on kikkelinsä vieraassa sämpylässä käyttänyt, niin josko se demareiltakin loppuisi jeesustelu sitten kun muiden puolueiden ihmiset jotain vastaavaa tekee. Mutta se lienee turha luulo, sillä ovathan he kuitenkin niitä "parempia pettäjiä".
 
  • Haha
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä