vierailija
Kai sdp potkii Matiaksen pihalle demareista moisen tempun takia (vrt Rydman)?
14. v. ei ole sama kuin parikymppinen. Ilmeisesti tämä on sinulle epäselvää edelleen.
Kai sdp potkii Matiaksen pihalle demareista moisen tempun takia (vrt Rydman)?
Tuo tosiasia ei uppoa millään Willefanien kaaliin kuten esim @m1es"Juhlien jälkeen Rydman pyysi tyttöjä baariin. He olivat liian nuoria päästäkseen sisään. Rydman viestitti tyttöystävälleen ja kertoi tuovansa kotiin ”tuliaisia”.
Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä, Rydman kirjoitti HS:n näkemässä viestissä."
![]()
Seksuaalinen häirintä | ”Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana” – Kansanedustaja Wille Rydmanin kerrotaan lähestyneen alaikäisiä tyttöjä vuosien ajan, ja hänestä on varoiteltu
Useat naiset kertovat kansanedustaja Wille Rydmanin ahdistavasta käytöksestä. Osa heistä on ollut tapahtuma-aikaan alaikäisiä, ja osa kertoo alkoholin tuputtamisesta ja väkivallasta. Kokoomuksessa Rydmanin kiinnostuksesta nuoriin naisiin ja tyttöihin on puhuttu laajasti, mutta ulospäin siitä on...www.hs.fi
Eli Rydman oli intiimisti tämän tytön kanssa kun tyttö oli 20-vuotias."Juhlien jälkeen Rydman pyysi tyttöjä baariin. He olivat liian nuoria päästäkseen sisään. Rydman viestitti tyttöystävälleen ja kertoi tuovansa kotiin ”tuliaisia”.
Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä , Rydman kirjoitti HS:n näkemässä viestissä."
![]()
Seksuaalinen häirintä | ”Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana” – Kansanedustaja Wille Rydmanin kerrotaan lähestyneen alaikäisiä tyttöjä vuosien ajan, ja hänestä on varoiteltu
Useat naiset kertovat kansanedustaja Wille Rydmanin ahdistavasta käytöksestä. Osa heistä on ollut tapahtuma-aikaan alaikäisiä, ja osa kertoo alkoholin tuputtamisesta ja väkivallasta. Kokoomuksessa Rydmanin kiinnostuksesta nuoriin naisiin ja tyttöihin on puhuttu laajasti, mutta ulospäin siitä on...www.hs.fi
kun syyllinen on kiikissä niin kyllä ne syytteet aina jostain keksitäänEli Rydman oli intiimisti tämän tytön kanssa kun tyttö oli 20-vuotias.
Muu on kuulopuheita joita ei voida todistaa todeksi, asiaa ei otettu edes käsittelyyn.
Olisiko mielestäsi hyvä jos Suomessa rikostutkinta ja lait toimisivat niin, että syyllinen kunnes toisin todistetaan?
Näetkö tällaisessa menettelyssä mitään vaaranpaikkoja?
"Juhlien jälkeen Rydman pyysi tyttöjä baariin. He olivat liian nuoria päästäkseen sisään. Rydman viestitti tyttöystävälleen ja kertoi tuovansa kotiin ”tuliaisia”.
Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä , Rydman kirjoitti HS:n näkemässä viestissä."
![]()
Näyttää toimivan Suomessakin.kun syyllinen on kiikissä niin kyllä ne syytteet aina jostain keksitään
näin siis ihannevaltiossasi
Ei ole, mutta eipä Rydmankaan ole mitään 14-vuotiaiden kanssa tehnyt. Sen sijaan hirveästi on kohistu siitä kun kolmekymppinen Rydman on deittaillut 20-vuotiasta Missi-Adelea. Rydman ei muuten ole aviossa.14. v. ei ole sama kuin parikymppinen. Ilmeisesti tämä on sinulle epäselvää edelleen.
Nämä olivat 17-vuotiaita, Willw oli muutaman vuoden vanhempi eikä mitään seksuaalista tapahtunut. Tytöt eivät myöskään väittäneet mitään seksuaalista tapahtuneen."Juhlien jälkeen Rydman pyysi tyttöjä baariin. He olivat liian nuoria päästäkseen sisään. Rydman viestitti tyttöystävälleen ja kertoi tuovansa kotiin ”tuliaisia”.
Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä, Rydman kirjoitti HS:n näkemässä viestissä."
![]()
Kysymyksesi paljastaa lukuharrastuksesi. Luet vain keltaista lehdistöä.Miksi vastuullinen media ei uutisoi mitään Matiaksen naisseikkailuista?
No niinhn ne yrittää näköjään. Mistä lie tuollainenKIN hömppä meille rantautunut.kun syyllinen on kiikissä niin kyllä ne syytteet aina jostain keksitään
näin siis ihannevaltiossasi SUOMESSA
Niinpä.Katsotaan nyt lähteekö media krillaamaan SDP:n johtoa samalla tavalla kuin muissa vastaavissa tapauksissa vrt Rydman tai Kanerva? Taitaa kuitenkin olla taas niin että SDP on median suojeluksessa ja juttu vaietaan kuolleeksi.
Rohkeaa ruuttikun syyllinen on kiikissä niin kyllä ne syytteet aina jostain keksitään
näin siis ihannevaltiossasi
Linkki?Ei ole, mutta eipä Rydmankaan ole mitään 14-vuotiaiden kanssa tehnyt.
Miksi valehtelet ja vääristelet? Ruuttikselle ja meille?kun syyllinen on kiikissä niin kyllä ne syytteet aina jostain keksitään
näin siis ihannevaltiossasi SUOMESSA
Jos Maria haluaa kostaa, täältä löytyy vapaaehtoinenKoska vaalit ovat tulossa, on Mäkysillä kaikki hyvin - vaaleihin asti. Ehkä sen jälkeenkin, emmehän me tiedä millainen suhde Mäkysillä on. Voihan olla, että lapsi on vienyt kaiken Marian huomion ja Matiaksen pusseja on kivistänyt jo toista vuotta.![]()
Kaupallinen yhteistyö: Semper
Voiko lapselle tarjota mausteista ruokaa? Testaa tietämyksesi ja voita Scoot & Ride -potkupyörä!