Naimisiin viikoilla 18-19? Muita?

Olen menossa naimisiin syyskuun alussa ja nyt tuli mieleeni, että jos nyt olen raskaana niin minulla on häissäni viikkoja n. 18-19. Nyt jännittääkin, että mahdunko pukuuni. Olen aivan onnessani jos raskaana olen, mutta en haluaisi luopua ihanasta puvustani. Onko muita jotka olisivat menneet naimisiin noilla viikoilla ja minkälaiset puvut teillä oli? Pukuni oli minulle puolikokoa liian iso eikä korjauksia vielä tehty, mutta riittääkö se....
 
Jii
Olin samoilla viikoilla, hyvin mahduin tavalliseen hääpukuun, joka oli tiukka yläosastaan. Mutta puvun mallistahan se riippuu ja vatsan kasvamisesta. Hanki mielipide ompelijalta ja teetä muutokset aivan viime tingassa, edellisellä viikolla tai edellisen viikonlopun yli.
 
ajattele nyt
Ja jos nyt et kuitenkaan ole raskaana, niin kannattaa pistää yritys jäihin hääyöhön asti. Monestakin syystä.

Sitä paitsi voihan sitä olla tulossa tuplat jolloin et mahdu hääpukuusi millään!
 
Menen syyskuun lopussa naimisiin, ja silloin viikkoja kasassa 32. En onneksi ehtinyt kuin haaveilla hääpuvusta ennen plussaa, joten sen suurempia ongelmia ei ole tullut. Minä teetän ihan suosiolla pukuni, sillä en halua perinteistä empirelinjaista, enkä usko, että valmispuvuista löytyy minulle mieleistä/sopivaa mallia.
 

Yhteistyössä