N
naimisiin
Vieras
Me ollaan jo varattu pappi kotiin ja olis siis tarkoitus mennä naimisiin joulukuussa. Nyt vaan hieman sekin alkaa tökkimään kun pappi sanoi, että pitäis olla varattuna "jonkin sortin" alttari ja paikka, mihin polvistua...häh! Mistä mä nyt mitään palleja keksin mihin polvistua ja muuta papin toivomaa? Enkä mä edes halua mitään polvisteluja. Simppeli kaava ja that´s it. Olen sanonut näistä papille, mut ne on hänen toiveitaan ja tuntuu sit jotenkin typerältä olla toteuttamatta niitä. Tuli mieleen, että menisin ihan mieluusti maistraatissa(kin) naimisiin ilman noita "hössötyksiä". Mies vaan ei oikein halua niin "ankeasti" mennä naimisiin vaikka olen yrittänyt ilmaista, että se on meidän kahden juttu ja sit pidetään kaffet/bileet ihan normaalisti. Muutenkin sit kotona pitäis sohvia käännellä eritavalla ja muuttaa vähän kaikkea niin tuntuu jotenkin työläältä mun makuun. Hitsi kun saisin miehen pään käännettyä maistraatin puolelle ja puhutaankin tästä asiasta illalla, mut kuulisin mieluusti muiden mielipiteitä/ideoita varsinkin kotona vihittyjen...miten järkkäsitte yms...