Naimattomat!!! Minkälaiset häät haluaisitte?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Saa vastata nekin jotka eivät välttämättä halua naimisiin, mutta siis jos olis "pakko" pitää häät niin minkälaiset?

Mä en haluaisi mitään prinsessahäitä kermakakkupukuineen. Kaunis melko yksinkertainen violetti tai viininpunainen puku. Vihkiminen kirkossa tai kirkonrauniolla. Hääjuhla jossain nuorisoseuralla eikä siellä kannattaisi lasten olla kovin myöhäälle :whistle:

Toinen vaihtoehto olis ulkohäät ja sellaiset rennot vähän grillijuhlien tyyppiset. Eikä sielläkään kannattaisi lasten olla kovin myöhään :whistle:

No siis tietysti ihanan hääpuvun, sellaisen pitsisen/silkkisen. :heart:
Ite häät olisivat varmaankin suht rennot "kemut", ei mitään jäykistelyä tai suurien sukujuhlien meininkiä, vaan vähän siihen tyyliin että paikalla olis vain ja ainoastaan meille tärkeimmät ja lähesimmät ihmiset. :)
Hyvää ruokaa, hyvää juomaa ja hyvää musiikkia. B)
Ehkä joskus.. :)

Ai juu ja ihan ehdoton olis sitten kuumailmapallolento kirkon vierestä hääpaikalle, se on sellainen pitkäaikainen haave. :D

Mie nyt vastaan, vaikka naimisissa jo oonkin...mut jos saatais uudet häät, ni mieluiten talvella jossain lapissa ja morsian saapuis hienosti paikalle malamuuttivaljakolla :D Ja puku ois edelleen musta-punainen mut siin ois huovutettua helmaa ym. kuten alunperin pitikin puvussani olla, mut kun häät oli elokuussa 30 asteen helteessä, ni ei villaa viitsinyt laittaa...

Tällä hetkellä haluisin kyl sellaset prinsessahäät :whistle: Joko kirkossa tai jossain ulkosalla esim.jonkun kauniin kartanon pihalla tms.Saippuakuplia paljon riisin sijaan ja hevoskärryt valkosilla hevosilla :xmas: Lapset olis tervetulleita ja kaikki läheiset kutsuttais mutta siltikin niitä tulis aikamoisen paljon :whistle: Ja ehdottomasti kesähäät :heart:

Minä olen jo naimisissa, mutta ei mulla ollut häitä, niin saanko vastata? Me siis mentiin salaa maistraatissa.

Mutta olisin halunnut semmoset yltiöperinteiset häät, vihkiminen kirkossa ja paljon vieraita. Ja tanssia, siis humppaa, aamuun asti!

Nå, mun mies on ateisti ja molempien vanhemmat on eronneet ja varsinkin mun mude on riidoissa yhden jos toisenkin kanssa (=ei mahdu samaan rakennukseen mun isän kanssa).

Kirkkohäät. Juhlat jossakin jo sinällään kauniissa paikassa. Hääpuku vanha, ehkä 50 -luvun. Yksinkertainen meikki ja hiukset. Ei mitään hössötyksiä paikan koristelujen kanssa. Hääkarkit ja kaikki muut tilpehöörit saa heittää kaivoon, ei voisi vähempää kiinnostaa laittaa aikaa sellaisiin turhuuksiin. Ei ryyppäämistä eikä bilettämistä vaan sellaiset juhlat, jossa lapset ja mummot ovat mielellään mukana. Tärkeintä koko hommassa ovat kaikki rakkaat ihmiset ympärillä! Ja tärkeintä juhlien järjestämisessä taas on erinomainen ruoka, ei mitään perushääruokasafkoja vaan korkealaatuisista aineksista valmistettua, erinomaista ruokaa. Ruoka ja hyvät viinit suurin kuluerä. Bändiltä kivaa tausta- ja tanssahtelumusaa, joka sopii suuremmalle osalle. Ei suomirokkia! Ei missään tapauksessa alkoholitarjoiluja humaltumismielessä! En koskaan myöskään vaatisi rahalahjoja tai muutakaan vastaavaa.

Kerran jo naimisissa olleena ja kirkkohäät viettäneenä, haluaisin maitraattihäät kahdella todistajalla tai vihkimisen pienessä kirkossa samalla kokoonpanolla. Lasten ja heidän perheittensä kanssa menisimme syömään ja voisin kutsua myös äitini ja anoppini mukaan. Jos Pate Mustajärvi voisi käydä esittämässä serenadin , siinä olisi ohjelmaa tarpeeksi.

Mun häät mistä haaveilen ois jossain vanhassa linnassa tai raunioissa ulkona tai sisällä ei prinsessa pukua eikä valkoista.juhlat mieluusti samassa paikassa tai ainakin kävely matkan päässä,siellä syötäis juotais ja kuunneltais oman isän tanssi orkesteria niin myöhään kun heillä jaksamista ois soittaa,lapset mukana niin myöhään kun mahdollista kuitenkin niin että hoitajia ois tarpeeksi kun uni aika tulee siitä heitä kiikutettais läheiseen paikkaan mikä varattuna koko juhla väelle.Sitten vielä sellainen että meijän häämatka ois viimeistään seuraavana aamuna määrä alkaa ja tietenkin johonkin lämpimään turkoosin meren rannalle!