Naimaton nainen rantaleijonan käsissä

Parin vuoden takainen matkamuisto.

Minua naimatonta naista, -aikuista naista vietiin, mutta ihanaa ja häkellyttävää se oli. Olin ostanut syyskuisen matkan Lanzarotelle. Kaksi viikkoa oli suunnitelmissa loikoilla auringossa ja tulla kotiin ilman pienintäkään rusketusrajaa. Tällä kertaa olin lähtenyt matkalle yksin, ja ensi kertaa Kanarian saarille. Ajatuksissa oli kokeilla niitä nakurantoja.

Viikko meni aluksi ujostellen ja mahdollisimman syrjäisiä paikkoja etsiskellen. Mutta tajusin, että ei sinne menty yksinäisyyttä hakemaan, vaan aurinkoa ja iltaisin olemaan mukavassa seurassa. Löysin etsittyäni mukavan dyynin, jonka kätkössä tunsin olevani osapuilleen sivussa vaeltelevista tiirailijoista. Kyllähän ohi tallusteli vilkuilijoita ja olin huomannut, että pensastossakin joskus silmäpari välähti, mutta olin jo aika rento. Tapanani oli tulla vakipaikalleni hyvissä ajoin aamupäivällä, sillä myöhemmin alkoi sitten aamu-uniset myöhäisaamiaisiltaan valua rannalle.

Olisikohan ollut maanantai kun levitin pyyhkeet dyynin hiekalle ja rasvasin itseni kiiltäväksi. Makoilin rentona selälläni, sormet harallaan sivuillani ja jalat hieman levitettynä. En halunut mitään kalpeita kohtia mihinkään. Reisien sisäpinnat halusin yhtä ruskeiksi kuin ulkosyrjätkin. Lyhyt, punertava karvoitukseni kiilteli. Olin trimmannut sen aika lyhyeksi ja siistiksi kolmioksi. Itse sanoisin, että aika söpöksi.

Ohi maleksi lähes varpaitani hipoen mies vilkuilen. Herrasmiehen näköinen, harmahtava runsas tukka, paita rennosti auki ja jalassa tiilenväriset uimahousut. Ikää oli varmasti yli viidenkymmenen tällä ruskealla ja todella miellyttävän näköisellä miehellä. Hän kulki ohitseni n. kymmenen metriä ja palasi samaa reittiä takaisin pysähtyen kohdalleni. Tervehti ja alkoi puhella niitä näitä ilmasta, lomista ja hotelleista hiukan murteellisella englannilla ja päättelin hänen olevan paikallisen herrasmiehen, jolla tuntui paikalliset asiat olevan hyvin hallinnassa. Minä siinä selälläni siristelin silmiäni ja kohteliaasti vastailin ja osallistuin pieneen small talkiin. En tuntenut ujoutta ja annoin alastomuuteni loistaa. Huomasin miten herra aika-ajoin vilkuili avointa syliäni ja aina välillä ohimennen hipaisi uikkarinsa edustaa. Ja kyllähän siellä kankaan alla jotain oli, näkyi muoto, koko ja suunta mihin kalu osoitti. Viriili tuntui mies olevan. Mukavalle myös tuntui jutella miehen kanssa ja mukavalle tuntui syvällä sylissänikin, tykytystä ja sen semmoista. Olisikohan alastomuudellani ja miehen kireissä uikkareissa ollut syy siihen?

Mies kyykistyi viereeni minun noustua istumaan nojaten taakse käsiini, ja näin sain rintani ikäänkuin pompahtamaan esiin ja näyttämään ryhdikkäiltä. Hän kysyi, että saisikohan hän silittää hieman karvoitustani, ihan vähän vaan. Se oli niin pehmeän ja kutsuvan tuntuinen. Nyökkäsin. Ajattelin, ettei siinä mitään pahaa ja minä aikuinen nainen voin näillä vaapaamielisillä rannoilla tehdä aivan mitä haluan. Mies silitti hellästi ja tunsin kyllä, että sormi eksyi aina välillä alemmas sileitten häpyhuulten väliin. Olin aika märkä ja aurinkoöljyn tuoksukin kiihotti. Mies kumartui alemmas ja otti nännin suuhunsa ja imi varovasti. Toisella kädellä puristeli toista rintaa. Minä nojasin takakenossa käsiini ja suoraan sanottuna nautin. Hän vaihtoi polviasentoon ja laski uikkarit alas ja pyysi minua koskemaan kaluaan. Koskin. Otin sen kokonaan käteeni, tämän paksun ja suonikkaan patukan. Se oli kuuma ja kiiltäväpäinen kulli. Kova kuin kivi ja kivekset kiinteässä pussissa. Totesin, että karvoitus oli siisti ja taidolla tuunattu. Ei ollut pitkää takkuista ja hiellä kyllästettyä söheröä. Tarkasti lyhennettyä ja kevespussi ajeltu sileäksi aina anukseen asti. En voinut vastustaa mielihaluani ja otin tämän paksuuden suuhuni. Pumppasin kädelläni vartta ja kielelläni hieroin terskaa. Samaan aikaan tämä rakastajani tutki pilluni sokkeloita ja puristeli rintojani. Laskeuduin selälleni ja hän nuoli minua, minun kuumana sykkivää syliä. Jossain vaiheessa hän asettui jalkojeni väliin ja nosti pohkeeni olkapäilleen sekä työnsi kasvonsa jalkoväliini. Nuoli ja joi mehua jota sieltä pulppusi, - sillä sitä myös tuli. Jossain vaiheessa tunsin hänen sormensa pyllyreijässä ja sitten saman käden peukalon pimpissäni. Näin hän puristeli tavaraani ja sormiensa välissä olevaa lihaa. Tunne oli kuin taivaassa tapahtuvaa. Hän oli taitava taikuri käsitellessään minua. Ja sitten, sitten hän nousi hieman ja ohjasi koko miehuutensa sisääni. Miten se tuntuikaan ihanalle. Minä puristin miestä hartioista, kiedoin jalat hänen lanteilleen ja vastasin joka työntöön. Vikisin, melkein itkin, ja tätä kesti. Ympäristö oli hävinnyt. Oltiin vain me eläimet.

Kulli sylkäisi räjähtävän ja kiehuvan kuormansa lujana iskuna. Mies veti tykkinsä ulos ja roiskautti vatsani, rintani ja leuanalusen märäksi sakeasta spermasta. Hän suuteli minua pitkään ja nousi sitten seisomaan nostaen uimahousut ylös. Vielä hän kyykistyi huokuvan vartaloni ylle ja silitti kasvojani, suukotteli ja lähti pois.

Viikon odottelin samaa miestä samalla paikalla. En häntä enää nähnyt. Ihmettelin hänen voimaansa ja taitojaan ja pystyvyyttään. Olihan hän varmaan yli sen viidenkymmenen ja mietin, että mies oli ollut nuoresta lähtien rantojen komistus ja naisten ihannemies. Ja nyt jossain kaupungin laidalla oli koti ja vaimo sekä ehkä jo lapsenlapset. Jos niin oli, niin taitava mies vaimolla on. Edelleen.
 

Yhteistyössä