Nähtävästi erään pariskunnan ketju poistettu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä he ovat retostelemassa asioistaa ja kaikesta mistä ei todellakaan tarvitsisi aina olla puhumassa. He eivät kunnioita omaa yksityisyyttään mitenkään. Sitten kun joku tekee keskustelualoituksen heistä ja sit tulee heitä kohtaan ei niin imarreltuja viestejä niin sit ollaan koko aloitus poistamassa heti.

Miksi pitää aikuisia ihmisiä suojella tällä tavoin kun se on ihan heidän itsensä aiheuttamaa.

Miksi?

Jos on niin avoin niin luulisi olevan avoin myös niskaan tulevasta paskastakin. Tämä tuskin heitä opettaa mitenkään olemaan hiljempaa asioistaan. Tuskin he tästä viisastui

Itse taas en voi ymmärtää miten jonkun pariskunnan asiat voi noin vieraita ihmisiä ärsyttää.. Jos täällä romanssi syttynyt ja siitä jatkunut, niin ihan kiva lukeakin miten menee jatkossakin. Miksi aina pitää kaivella ikäviä asioita, syytää paskaa niskaan.. ihmisluonto on kummallinen.

Ehken sitten tarpeeksi kyttäile täällä, kun eivät retostele mun mielestä. Onko onnellisuuden ym asioiden esille tuonti retostelua tai vastailu pääosin, jos kerran kutittaa kysellä?
Kaikilla meillä on samat eväät parisuhdemielessä elämässä.. Pitäiskö joidenkin keskittyä omiin asioihin enempi kuin närkästyä muista? Jättää lukematta jos korventaa päätä ni pahasti :)

[QUOTE="vieras";28030961]Itse kuitenkin kertoivat siinä perheensä asioista.[/QUOTE]

Entäs sitten? Saa sen silti poistattaa. Ei tää mikään pyhä palsta ole.

Jos et sattunut tietämään, niin siinä ketjussa vietiin lapsia kuin litran mittaa. Sä on ihan OK-hommaa romanssin varjolla?

Itse taas en voi ymmärtää miten jonkun pariskunnan asiat voi noin vieraita ihmisiä ärsyttää.. Jos täällä romanssi syttynyt ja siitä jatkunut, niin ihan kiva lukeakin miten menee jatkossakin. Miksi aina pitää kaivella ikäviä asioita, syytää paskaa niskaan.. ihmisluonto on kummallinen.

Ehken sitten tarpeeksi kyttäile täällä, kun eivät retostele mun mielestä. Onko onnellisuuden ym asioiden esille tuonti retostelua tai vastailu pääosin, jos kerran kutittaa kysellä?
Kaikilla meillä on samat eväät parisuhdemielessä elämässä.. Pitäiskö joidenkin keskittyä omiin asioihin enempi kuin närkästyä muista? Jättää lukematta jos korventaa päätä ni pahasti :)

Yhteistyössä