Näyttelijälegenda Aarno Sulkanen sai syytteen törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jjjjjj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jjjjjj

Vieras
Näyttelijälegenda käytti vammaista hyväkseen!

Tuore Seiska paljastaa näyttelijälegenda Aarno Sulkasen saaneen syytteen erittäin vakavasta seksirikoksesta.

Seiskan saamien tietojen mukaan Sulkasen syytetään käyttäneen hyväksi tyttöä, joka oli tekojen alkamisen tapahtumahetkellä vasta 12-vuotias.

Syyttäjän mukaan teot ovat tapahtuneet eräässä helsinkiläisessä yksityisasunnossa vuoden 2010 aikana.

Vaaditaan vankeutta
Teon paheksuttavuutta lisää se, että uhri on erittäin vaikeasti kehitysvammainen lapsi. Seiskan tietojen mukaan syyttäjä aikoo vaatia Sulkaselle reilun kahden vuoden vankeusrangaistusta.

Surullista, oli totta tai ei.

Vanha kuuluisa näyttelijä varmasti helppo kohde, jos jostain syystä pimahtanut äiti haluaa julkisuutta, huomiota tms. tällaisella kauhealla asialla. Surullista.

Jos tämä on totta, on asia aivan käsittämättömän kauhea. Surullista.

[QUOTE="vieras";28137716]Kandee tsiigata se leffakin.[/QUOTE]

Oon mä pari kertaa yrittäny mutta ei jaksa mielenkiinto kestää yllä. Sama Tuntemattoman kanssa. Kirjana lukenu 7 kertaa mutta ne leffat mitä siitä on tehty on vaan NIIIIN huonoja. Koskaan jaksanu kattoa vissiin puoleen väliin saakkakaan ku on pitäny lähtee tekemään jotain muuta tai oon nukahtanu sohvalle...

Mä luin ihan kauhuissani tuosta. Uunoista tuo Aarno on tuttu
Mies oli meillä tosin heti aitä mieltä, että syytteen nyt voi nostaa kuka vaan, että Sulkasta ei ole kumminkaan vielä tuomittu mistään.

Mene ja tiedä...

Yhteistyössä