Närästyslääke, jota saa ottaa raskausaikana ja josta oikeasti on apua ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja immu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan Rennietä kannattaa kokeilla. Mulla ainakin toimii kaikkein parhaiten ja saa syödä raskaanakin. Niitä vain pitää ottaa pari kolme kerralla ja puolen tunnin päästä toinen samanlainen satsi niin auttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mies väittää, että maito auttaa närästykseen. Kyl se sitä sit ennen vatsaportin leikkausta joikin litran yössä.

Mä en voi muuten juoda maitoa, joten tuo pitää unohtaa :)

Ja muo ei ole koskaan närästäny, joten ei ole aavistusta toimiiko se, mutta maidon kulutus on puolittunu kun miehen vatsaportti leikattiin ja närästys loppui.

Täällä on syöty puolikkaasta kuuteen Renniin päivässä jo jonkin aikaa... Neutraloihan maito vatsahappoja, mutta kun se samalla lisää vatsan sisällön määrää, niin ei tunnu auttavan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se valkoinen hirveä juotava limamainen aine.. caves..jotain en muista nimeään.
Närästys loppui välittämästi ja tuli iso oksennus :)

Gaviscon, saa apteekista liuoksena ja purutabletteina. MUTTA ei välttämättä saa käyttää raskauden aikana, kysy lääkäriltä.

Mulle sanottiin että rennie ja magnesiamaito on ainoat turvalliset

Mulle just neuvolasta suositeltiin sitä Gavisconia, litkua. Maistuuhan se ihan hirveeltä mutta se oli ainut mikä auttoi.

Rennie ja muut ei auttanu ollenkaan, aina ku maate meni ni alko tavara pyrkimään ylöspäin. Ja jos nukahti ni jossain vaiheessa sai yskiä vatsahappoja keuhkoista.. :x :x :x Mutta ei sillon ku oli ottanu Gavisconia!

rennietä neuvotaan joka neuvolassa, mutta sekin on semmosta, et ku pidemmän aikaa käyttää, ni ei välttämättä auta tai toisille ei auta muutenkaan ollenkaan. minäkin olen gavisconia syönyt ja se on auttanut. gavisconissa on alumiinia muistaakseni, mut niin niissä on melkein kaikissa muissakin (paitsi rennie). alumiinista ei tiedetä, imeytyykö se ja miten vaikuttaa, siks ei suositella semmosia, missä alumiinia on. no, on mulle lääkäri määrännyt raskaanakin ollessa närästyslääkkeitä, joissa alumiinia.

maito tai muut maitotuotteet, jogurtit jne, helpottaa myös monilla oloa.

rennie ei auta sit tipan tippaa tai siis joo puoli tuntia on hyvä sit taas uusiks eikä hirveesti huvita kun pahimmat päivät on sellasia et kaikki närästää
nyt on käytössä Gaviscon ja paremmin auttaa kuin rennie se on vaan ihan järkkyä kun vaahtoaa suussa eka kerralla meinasin oksentaa mut niitä ei tarvi ottaa kun pahimpina päivinä kaks

Yhteistyössä