näkyykö vatsan/suoliston kasvaimet ultraäänellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ultrattiin sappi vähän aikaa sitten ja sanoi, että sillä tavoin pystyy näkemään vatsan kiinteistä elimistä kasvaimet, mutta vatsalaukku, ruokatorvi ym pitäisi tähystää.

Peesailen.Äitini siskolla tähystettiin ja löytö oli.Sitten tietty koepalat ja tarkemmat kuvat ja leikattiin eilen koko mahalaukku pois siellä olleen suuren kasvaimen vuoksi. :/

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Peesailen.Äitini siskolla tähystettiin ja löytö oli.Sitten tietty koepalat ja tarkemmat kuvat ja leikattiin eilen koko mahalaukku pois siellä olleen suuren kasvaimen vuoksi. :/

millaisia oireita oli? oliko ultrattu, jos oli niin näkyikö siinä?

oho. mites jatko kun ei ole mahalaukkua ?

Alkuperäinen kirjoittaja viras:

oho. mites jatko kun ei ole mahalaukkua ?

Voi syödä jatkossa ihan normaalisti suun kautta.

Kun en muista varmasti että oliko se ultra vai ei.
No kuitenkin loppusyksystä alkoi kuvottamaan ruoka ja sit ei lopulta voinut syödä kun kaikki tuli oksennuksena ulos heti.Eli siis oli syömättä ja laihtui kunnes pääsi lääkäriin jossa tähystettiin.heti oli epäily syövästä ja sit seuraavaksi se pääsi niihin viipalekuviin ja siellä varmistui se,että syöpä on.

Ruoka menee nyt sitten suoraa ohutsuoleen ja aika vauhdillahan se tulee sitten pois.ruokavalio kokonaan uusiksi.

Kyllä mä luulen,että Ultralla näkyy koska minulla sappi ultrattiin aikoinaan ja siitä ainakin näki heti että on polyyppeja siellä.Sitten mä kysyin,että näkyykö siellä mitään muuta epäilyttävää muissa elimissä niin se lääkäri sanoi,että hän vaan joutaa sapen tutkimaan tällä kertaa että pitäisi olla sitten uusi aika.Eli tuon perusteella kuvittelisin,että näkyisi...

Yhteistyössä