Näkyykö mitään?

Noloa ehkä hiukan taas kysellä täältä ja tässä vaiheessa vasta kiertoa, ja silmät näkevinään omiaan. Näkyykö tässä haaleaa toista viivaa? Oon kattonu jo kauan tota ja olin aluks näkeväni mut eipä taida olla. Kauhea vauvakuume ja viime keskenmenosta on 3kk aikaa.. laitan linkin kommentteihin
 
Noloa ehkä hiukan taas kysellä täältä ja tässä vaiheessa vasta kiertoa, ja silmät näkevinään omiaan. Näkyykö tässä haaleaa toista viivaa? Oon kattonu jo kauan tota ja olin aluks näkeväni mut eipä taida olla. Kauhea vauvakuume ja viime keskenmenosta on 3kk aikaa.. laitan linkin kommentteihin
Kyllä siinä jotain näkyy mutta muistaakseni tommonen testi antaa noita vääriä haamuja. Tee toinen erimerkkinen testi!
 
  • Tykkää
Reactions: Jasmina1
Menossa kp 20, menkkoihin näyttäs olevan 9 päivää ja tein tän iltapissasta.
no ei tuo mikään harmaa viivanpaikka minusta ole. Sen oppii kyllä erottamaan jos ei viivanpaikassa ole tippaakaan väriä, tuossa minusta on hitusen punertavaa.
kokeiles sitä rfsu:n erittäin herkkää raskaustestiä, täällä päin niitä saa s-ryhmän kaupoista.
 
  • Tykkää
Reactions: Jasmina1
vierailija
no ei tuo mikään harmaa viivanpaikka minusta ole. Sen oppii kyllä erottamaan jos ei viivanpaikassa ole tippaakaan väriä, tuossa minusta on hitusen punertavaa.
kokeiles sitä rfsu:n erittäin herkkää raskaustestiä, täällä päin niitä saa s-ryhmän kaupoista.
Kato noita kierto päiviä.. Kp 17 ja 20.ei silloin testissä mitään voi raskauteen viittaavaa olla.
 
vierailija
Jotkut testit lupaa että voi näkyä jopa 6pv ennenkuin kuukautisten tulisi alkaa. En osaa sanoa miten todellisuudessa toimii.
Totta, kuitenkin on hyvä muistaa että kyseessä on oppikirjamainen kierto. Eli luteaalivaihe olisi 14 päivää. Jolloin se kuudes on 15 päivää ovulaatiosta. Tästä siis laskettuna lupaa, että voi saada plussan aikaisintaan 10 päivää ovulaatiosta.
Tämä lupaus ei sitten päde jos luteaalivaihe on vaikka 12.

Dpo 10 on kyllä ihan hyvä mahdollisuus saada haamua testiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Emili_2020
Totta, kuitenkin on hyvä muistaa että kyseessä on oppikirjamainen kierto. Eli luteaalivaihe olisi 14 päivää. Jolloin se kuudes on 15 päivää ovulaatiosta. Tästä siis laskettuna lupaa, että voi saada plussan aikaisintaan 10 päivää ovulaatiosta.
Tämä lupaus ei sitten päde jos luteaalivaihe on vaikka 12.

Dpo 10 on kyllä ihan hyvä mahdollisuus saada haamua testiin.
Niin toki kaikki riippuu henkilöstä, millainen kierto jne. Itselläni on plussa näkynyt tosi haaleana 1-2pv ennen oletettuja menkkoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Jasmina1
Totta, kuitenkin on hyvä muistaa että kyseessä on oppikirjamainen kierto. Eli luteaalivaihe olisi 14 päivää. Jolloin se kuudes on 15 päivää ovulaatiosta. Tästä siis laskettuna lupaa, että voi saada plussan aikaisintaan 10 päivää ovulaatiosta.
Tämä lupaus ei sitten päde jos luteaalivaihe on vaikka 12.

Dpo 10 on kyllä ihan hyvä mahdollisuus saada haamua testiin.
Minulla siis tuo 6pv ennen menkkoja on dpo 14 ja siis kiertopv 29. Eli oletettujen menkkojen ollessa jo myöhässä 3 päivää. Hassua että menee niin mutta siis kun luteaalivaihe kun on vain 10 pv ja kiertoni 25pv.
 

Yhteistyössä