Näkyikö teillä tähtitaivaalla komeettoja?

himpula vie.. puhelimesta katoin ajan 23.30,kun näin "tähden lennon".Luulin et se oli vaan jotain mielikuvitusta ku jotenki meni niin "alhaalla" taivasta.Kuiteski varalta toivoin..hmm jotain :D Niin jos joku miettii mitä tein ulkona tähän aikaan niin olin puhelimessa ettei poju+ukko herää =) Onko muuten toi ilmiö se josta saa toivoa????
 
Alkuperäinen kirjoittaja nahe:
himpula vie.. puhelimesta katoin ajan 23.30,kun näin "tähden lennon".Luulin et se oli vaan jotain mielikuvitusta ku jotenki meni niin "alhaalla" taivasta.Kuiteski varalta toivoin..hmm jotain :D Niin jos joku miettii mitä tein ulkona tähän aikaan niin olin puhelimessa ettei poju+ukko herää =) Onko muuten toi ilmiö se josta saa toivoa????
Toivo pois vain. :)
 
tähdenlentoja näkyy joka yö..
kesäsin kun asuin porukoilla vielä (maalla)
oli hauskaa maata vaan nurmikolla ja katsella tähdenlentoja, tähtiä ja satelliitteja..
kyllä sitä roipetta koko ajan ajautuu ilmakehään..
jotkut vaan isompia/kirkkaampia että ne näkeekin.. :D
 
Tähdenlentoja näkyy useinkin täällä etelämeren puolella, kirkkaana kun öisin taivas ja pitkiäkin lentoja näkee, sykähdyttäviä silti aina.


Ja Sparrowille että ei ne satelliitit liity miteskään siihen, niitä on paaaaljon taivaalla ja näkyy kuin liikkuvina pikku tähtinä, mutta ei lopeta näkymistään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:
Mä olen nähnyt 3viikon sisällä 3tähdenlentoa..
Toissa yönä kaksi ja 3viikkoa sitten yhden. Katottan toteutuuko toive kun 3kertaa toivonut samaa. :whistle: :LOL:
No ite toivoin 2 vuotta sitte joulun aikoihin (ainaki talvi oli)et mä saisin oman pikkuisen ja ny mulla on 9kk poika :heart:
Mua on aina vannotettu ettei saa sanoa mitä toivoo tai muuten se ei toteudu.En oo taikauskonen mut hiljenen toiveesta...Eihän sitä ikinä tiiä mitä "vanhan kansan sanonnoissa" on perää =)
 

Yhteistyössä