Näköjään koirasta saa kovemman rangaistuksen kuin ihmisestä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lapsi kuoli autoon ja ei epäillä rikosta, koira kuoli autoon ja epäilty otettiin tutkintavankeuteen.
Useita koiria kuoli autoon lämpöhalvauksen vuoksi, koska niiden vointia ei tarkastettu lauttamatkan aikana.
Lapsi taas oli itse karannut ja mennyt piiloon autoon. Lasta ei missään vaiheessa laitettu/jätetty autoon, vaan hän meni sinne itse kenellekään kertomatta. Ymmärrätkö eron?
 
vierailija
Lapsi kuoli autoon ja ei epäillä rikosta, koira kuoli autoon ja epäilty otettiin tutkintavankeuteen.
Toi lapsijuttu puuttui tästä artikkelista. Mut joo, autoon jätetyissä lapsijutuissa tutkitaan kyl, et onko kyse laiminlyönnistä.
Mut jos on jonkun muu lapsi autossa ja sen jättää sinne, niin varmaan tutkittaisiin tappona. Jos hakee katulapsia jostain, niin kyseessä olisi varmaan ihmissalakuljetus, jokin muu, kuten kidnappaus ja tappo.
 
vierailija
Useita koiria kuoli autoon lämpöhalvauksen vuoksi, koska niiden vointia ei tarkastettu lauttamatkan aikana.
Lapsi taas oli itse karannut ja mennyt piiloon autoon. Lasta ei missään vaiheessa laitettu/jätetty autoon, vaan hän meni sinne itse kenellekään kertomatta. Ymmärrätkö eron?
Uskotko siihen versioon että kaikki oli harašoo Moskovasta Tallinnaan ja kakka osui tuulettimeen vasta lauttamatkan aikana?
 

Yhteistyössä