Näkkeekö kukkaa muu koskaa punasia palloja tai väriviiruja näkökentässä?

Kysympä tätä täältäki, jos sais nopeempaa vastausta. :)

Ku mää oon nykyään alkanu enempi ja vähempi päivittäin näkemään lähinnä punasia palloja tai väriviiruja, kauempana ku johonki kattoo ja mietin et mistä ne voi johtua? Rillit mulla on, mut tosi harvoin nykyään oon pitäny niitä päässä, ku tuntuu et pää tulee niistä kipeeksi. Mulla on vasemmassa silmässä huonompi näkö ku oikeessa, ja tuntuu,et vasen silmä on se, joka aiheuttas noi värivirheet.. :eek: Sit ku mää oon funtisunu, et ku kerran kävin muitten juttujen takia lääkärissä, joskus vuosi sitte, vai onko siittä jo kakski vuotta..kuitenki, lääkäri sillon katto silmät ja sit jotenki hassusti ihmetteli vasemman silmän kohdalla, et mikä varjostuma siellä näkkyy, mut ku sanoin, et mul on lasit käytössä, nii se sit sano, et no joo, se voi johtua siitä huonosta näöstä. :eek: Mut toikin mulla on vaivannu, et "varjostuma", mikä varjostuma? :eek: Heti tullee joku kasvain mieleen.. :/ niin ja noihin ei liity pääkipua mitenkää, eli ei migreeniä pitäs olla. :/
 
mama
Migreenin klassinen oire, mut sanoit ettei sitä ole. Kannattaisi varmaan mennä lääkäriin. Jos nyt oikein muistan, niin myös kilpirauhasen häikkä voi aiheuttaa näköjuttuja.
 
vieras
migreeniin minäkin tuon liittäisin. Itsekin näen välillä väri/valopalloja tai sahalaitaa tai sitte "mustan" pisteen. Läheskään aina se ei kumminkaan päänsärkyyn asti mene
 

Yhteistyössä