no pakko olla toinenki vaihtoehto..Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:viikonloppuna
no puhuinko mä nyt kuolemisesta..hölmöjä vastauksia.Kun en voinut katsoa ajallaan ja pisteAlkuperäinen kirjoittaja helitsu:oisit kattonut ajallaan..eikös ollutkin parempi vastaus? hölmöjä kyselet, näät ne sit vkonloppuna, tuskin kuolet siihen jos yksi jakso jää välistä?
eihän sitä tiedä jos henki menee kun tulee nii pahat vieroitusoireetAlkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:no puhuinko mä nyt kuolemisesta..hölmöjä vastauksia.Kun en voinut katsoa ajallaan ja pisteAlkuperäinen kirjoittaja helitsu:oisit kattonut ajallaan..eikös ollutkin parempi vastaus? hölmöjä kyselet, näät ne sit vkonloppuna, tuskin kuolet siihen jos yksi jakso jää välistä?
juu kiitti vaan, en osaa käyttää tuota..olkoot :|Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=66014&page=34
Täältä ne löytyy, mut pitää kait rekisteröityä.![]()
no hekoheko..on sulla jututAlkuperäinen kirjoittaja helitsu:eihän sitä tiedä jos henki menee kun tulee nii pahat vieroitusoireetAlkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:no puhuinko mä nyt kuolemisesta..hölmöjä vastauksia.Kun en voinut katsoa ajallaan ja pisteAlkuperäinen kirjoittaja helitsu:oisit kattonut ajallaan..eikös ollutkin parempi vastaus? hölmöjä kyselet, näät ne sit vkonloppuna, tuskin kuolet siihen jos yksi jakso jää välistä?
![]()
En minäkään enää osaa käyttää.Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:juu kiitti vaan, en osaa käyttää tuota..olkoot :|Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=66014&page=34
Täältä ne löytyy, mut pitää kait rekisteröityä.![]()
no en..mulla likka ollu 40asteenkuumeessa tässä..mutta huomenna menen kun lähden aamulla tallille..Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Heips, löysitkö ankan, tänään kävin sotkassa ja makso 2? pakko oli tarkistaa?
Kerranki pysty avuks oleeAlkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:no en..mulla likka ollu 40asteenkuumeessa tässä..mutta huomenna menen kun lähden aamulla tallille..Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Heips, löysitkö ankan, tänään kävin sotkassa ja makso 2? pakko oli tarkistaa?
ihanaa et sie muistat miun ankat :heart:
![]()
ihanaa..mie huomenna tuun hehkuttaa ankkaaAlkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Kerranki pysty avuks oleeAlkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:no en..mulla likka ollu 40asteenkuumeessa tässä..mutta huomenna menen kun lähden aamulla tallille..Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Heips, löysitkö ankan, tänään kävin sotkassa ja makso 2? pakko oli tarkistaa?
![]()
![]()
juups =)Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:ihanaa..mie huomenna tuun hehkuttaa ankkaaAlkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Kerranki pysty avuks oleeAlkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:no en..mulla likka ollu 40asteenkuumeessa tässä..mutta huomenna menen kun lähden aamulla tallille..Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:Heips, löysitkö ankan, tänään kävin sotkassa ja makso 2? pakko oli tarkistaa?
![]()
![]()
![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel