On joo, mutta siinä kävi kyllä nyt niin että ton miehen syvältä olevat näkemykset jäi täysin ton Mikkosen varjoon :/ Koko nainen teki vaan hallaa kaikille kotiäideille ja kotihoidon puolesta puhumiselleAlkuperäinen kirjoittaja millinka:Mut siis onhan toi miehenkin näkemys ihan syvältä :headwall:
Siis mun mielestä ei kouluun saakka tarvitse kotona hoitaa, mutte ne veisi 9 kuukauden ikäistä lasta hoitoon ellei olisi VÄLTTÄMÄTÖN pakko.
Mut noi mitä mies sanoi, että kaikki on päiväkoti lapsilla paremmin jne.. Huh heijaa... YKSILÖpohjaltahan noita asioita pitäis katsoo.Alkuperäinen kirjoittaja Minna:On joo, mutta siinä kävi kyllä nyt niin että ton miehen syvältä olevat näkemykset jäi täysin ton Mikkosen varjoon :/ Koko nainen teki vaan hallaa kaikille kotiäideille ja kotihoidon puolesta puhumiselleAlkuperäinen kirjoittaja millinka:Mut siis onhan toi miehenkin näkemys ihan syvältä :headwall:
Siis mun mielestä ei kouluun saakka tarvitse kotona hoitaa, mutte ne veisi 9 kuukauden ikäistä lasta hoitoon ellei olisi VÄLTTÄMÄTÖN pakko.![]()
LAPSEN puolesta se äiti puhui ja voi kuinka osasi tuoda asiat esiin!Alkuperäinen kirjoittaja Ahdistuin tuosta järjettömästä kiihkosta:No HUHHUH miten moukkamaista käytöstä kotiäidiltä. Harmittaa sanoa, mutta kyllä huomaa, että on kotiäiti. Miksi ihmisten pitää noin kiihkolla puolustaa omaa näkemystään, kun se on vain yksi monista. Ei ole kovin älykästä "keskustelua" tuollainen. Myötähäpeää tunsin aika voimakkaasti.
Ja kaikista eniten ärsytti kun rouva väheksyi tieteellisen tutkmuksen ja haukkui ruotsalaisen yhteiskunnan sammuvaksi yhteiskunnaksi.
Itse en ole kotihoitoa vastaan, enkä puolesta erityisesti. Ajattelen kuitenkin, että lapselle on päivähoito hyväksi. Lähipiirissä on monta lasta, jotka ovat hurjasti kehittyneet juuri päivähoidon ansiosta ja viihtyvät hoidossa ja ovat luoneet tärkeitä ja läheisiä suhteita. En näe, että lapsi kotihoidossakaan traumatisoituisi, mutta päivähoidolla on tiettyjä etuja verrattuna päivähoitoon. Mutta jokainen tekee totta kai siten kuin itse parhaaksi kokee, eikä muiden ratkaisuja tarvitse tuomita tai haukkua ainakaan.
Tekisi tämän rouvan puheenvuoron perusteella kääntyä kotihoidon totaaliseksi vastustajaksi.Ihan kuin taustalla olisi puolustelua siitä, että miksi on "vaan" kotiäiti. Näin ei pitäisi olla. Monilla äideillä kun kotiin jäämisen taustalla ei ole se, että se on lapselle parhaaksi, vaan syitä voivat olla myös mm. kouluttamattomuus yms. syyt. Mikä tämä rouva on koulutukseltaan, tietääkö joku?
Oliko sinusta hyvää keskustelutaitoa tuollainen, että huutaa toisten puheen päälle aivan koko ajan?Alkuperäinen kirjoittaja äiti:LAPSEN puolesta se äiti puhui ja voi kuinka osasi tuoda asiat esiin!
Mä toivon todella, että mun lapsista ei tule noin ilkeitä ja huonotapaisia, kuin Mikkosesta. Kotona hekin on, minun hoidossani, mutta opetan heitä kunnioittamaan muita ihmisiä.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:LAPSEN puolesta se äiti puhui ja voi kuinka osasi tuoda asiat esiin!
Parturi-kampaajahan seAlkuperäinen kirjoittaja Ahdistuin tuosta järjettömästä kiihkosta:Mikä tämä rouva on koulutukseltaan, tietääkö joku?
T.T.A. Mikkosen vaimo.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:KUKA ihme on Nina Mikkonen?
Kuinka niin päivänselvästä asiasta??Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:kamalaa tappelua päivänselvästä asiasta![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel