Näin voi käydä kun ei käytä kumia

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Miaa harmittaa, ettei kukaan varoittanut häntä siitä, että seksin vuoksi voi edelleen saada tappavan taudin."

Niin, siis, mitä helevettiä? Missä pullossa tämä Mia on kasvanut?
 
vierailija
"Miaa harmittaa, ettei kukaan varoittanut häntä siitä, että seksin vuoksi voi edelleen saada tappavan taudin."

Niin, siis, mitä helevettiä? Missä pullossa tämä Mia on kasvanut?
Samaa ihmettelin kun luin tuota. Ja sitten se hiv:n vähättely "siihen on lääkkeet yms." No vaikka siihen kuinka olisi lääkkeet niin en mä ainakaan sitä haluaisi enkä ikinä harrastaisi seksiä ihmisen kanssa jolla hiv, en vaikka olisi 10 kortsua päällekkäin. En vaikka rakastaisin sitä ihmistä ja hänellä olisi lääkitys jonka aikana viruksen ei pitäisi tarttua. Ei, ei ja vielä kerran ei.
 
vierailija
Kiltti miehenä olemisen (ainoa?) hyvä puoli: kun ei pääse seksille toisten ihmisten kanssa, niin ei tule mitään ikäviä tauteja eikä vauvoja. Kun ainoa sekdin muoto on itsetyydytys niin ei vauvoja eikä tauteja saa.
 
"Miaa harmittaa, ettei kukaan varoittanut häntä siitä, että seksin vuoksi voi edelleen saada tappavan taudin."

Niin, siis, mitä helevettiä? Missä pullossa tämä Mia on kasvanut?
Mia on koulun terveystiedon tunnilla katsellut tik-tok-videoita ja räppäreiden FU-esityksiä. Niissä ei asiasta (ainakaan suomeksi) tarpeeksi selvästi varoitettu. Yhteiskunnan vika. :ROFLMAO:

 
vierailija
Samaa ihmettelin kun luin tuota. Ja sitten se hiv:n vähättely "siihen on lääkkeet yms." No vaikka siihen kuinka olisi lääkkeet niin en mä ainakaan sitä haluaisi enkä ikinä harrastaisi seksiä ihmisen kanssa jolla hiv, en vaikka olisi 10 kortsua päällekkäin. En vaikka rakastaisin sitä ihmistä ja hänellä olisi lääkitys jonka aikana viruksen ei pitäisi tarttua. Ei, ei ja vielä kerran ei.
Eikö joku sanonut että antaa mielummin HIV-positiiviselle kun kilttimiehelle?
 
vierailija
Nyt on vain Mialla peiliin katsomisen paikkaa. Nykypäivänä, kun tieto on sormenpään ulottuvilla, jos ei ole ollut ikinä hereillä ja kuullut missään ja mistään ehkäisystä sukupuolitautienkin suhteen, on turhaa ulista "miksei kukaan kertonut" kun itse on ollut tyhmä. Nyt kantakoon vastuunsa ja seuraamuksensa.
 

Yhteistyössä