Näin viime yönä unta, että harrastin (aikuisena) seksiä isäni kanssa - voiko johtua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ahdistunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"ahdistunut"

Vieras
alitajuisesti siitä, että skitsofreenikkoäitini on (totuuden vastaisesti) vihjaillut liki koko ikäni isäni olleen insestinen minua kohtaan. Uni oli tosi todellinen ja sain orgasmin - mieheni aamulla virnuili asiasta, että taisin antaa sulle yöllä hyvät kyydit - oli siis huomannut yöllisen hurmioni.
Nyt mua vaan oksettaa ja itkettänyt on koko aamupäivän, en saa tuota unta nyt päästäni :( Olenko sekoamassa tai jotenkin sairas?
Psykologit tai kyökkipsykologit mitä vastaatte?

En siis tosiaan tiedä, mutta.....voihan sitä nähdä unia vaikka mistä. Alitajunta on kummallinen asia; yhdistää asioita, jotka ei liity toisiinsa, muuta ko siinä unessa.

Näen itse paljon unia, hyvinkin monimutkaisia, värikkäitä, välillä painajaisia. Yhden kerran olen nähnyt "todellisen" unen, joka siis ollut lähes täydellinen toisto kokemastani väkivaltatilanteesta, se siis oli täydellinen painajainen kaikkine tunteineen (en kaivannut muistutusta niistä...). Silti, ei ole kovin todennäköistä että tuo olisi todellinen muisto, eikä se varmaan olisi tuonut mitään happy endingiä... Symboli jostakin, huono omatunto jostakin?

tuskin kyse on millään tavalla muistosta, itse olen rakastellut monien miesten kanssa unissani enkä sitä kummemmin ajattele viimosin uhri oli presidentti obama!
sen sijaan en ole nähnyt IKINÄ unia/rakastelu unia minua hyväksi käyttäneestä miehestä.

Seksiunet tarkoittavat usein ihan vaan sitä että teidän välillänne "yhteistyö luistaa" ja suhde on hyvä, ei liity seksiin. Älä panikoi :) Itsekin olen nähnyt seksiunia veljestäni mikä on todella oksettavaa jos sitä ajattelee konkreettisesti, mitä en suosittele. Luulen ettö sulla on huomattavasti terveemmät välit isääsi kuin äitiisi, joten ole onnellinen siitä jos isäsuohde on hyvä. Uni ei tarkoita mitään sen kummempaa.

Yhteistyössä