Näin Värikkään Pipsan eilen Porissa katsomassa vaunuja!

• Viestiketjun aloittaja "ohikulkija"
  • Ensimmäinen viesti
Geee
Miks muuten toi pipsa muuttais isompaan miehensä kans kun aiemmin oli blogissa sanonut miten on todella tyytyväinen nykyiseensä ja ettei kaipaa välttämättä isompaa. Joten miksi muuttaa mielensä, ellei oo raskaana?

Geee
Mieltä voi aina muuttaa mutta kun toi pipsa on aina ollut tai kuulostanut niin ehdottomalta päätöksissään. Ei siitä ole pitkä aika kun sanoi, ettei heille tule lasta ja isompaan eivät muuta niin pistäähän tuo vähän ihmetyttämään.

Mieltä voi aina muuttaa mutta kun toi pipsa on aina ollut tai kuulostanut niin ehdottomalta päätöksissään. Ei siitä ole pitkä aika kun sanoi, ettei heille tule lasta ja isompaan eivät muuta niin pistäähän tuo vähän ihmetyttämään.
Joskus ylipainoisen on hankalaa tulla raskaaksi. Monesti sellaiset, jotka yrittävät kovasti lasta, väittävät, ettei vielä ole lapsen vuoro jne. eikä haluta lasta tähän elämäntilanteeseen. Totuus voikin olla se, että ollaan ihan hampaat irvessä yritetty saada vauvaa aikaiseksi.

"kotirouva"
Mä kyllä kiinnitin huomion että aikovat ilmeisesti ostaa todella kalliin asunnon. Millähän rahalla kun pipsakin osa-aikainen siivooja? Kannattaisi hieman miettiä mihin on oikeasti varaa.

Miks muuten toi pipsa muuttais isompaan miehensä kans kun aiemmin oli blogissa sanonut miten on todella tyytyväinen nykyiseensä ja ettei kaipaa välttämättä isompaa. Joten miksi muuttaa mielensä, ellei oo raskaana?
Mulla vanha luokkakaveri muutti kaksiosta kolmioon, kun hankkivat kolmannen kissan.. kissat saa enemmän elintilaa :) eikä niillekkään oo tulossa lasta...

"vieras"
[QUOTE="kotirouva";27507797]Mä kyllä kiinnitin huomion että aikovat ilmeisesti ostaa todella kalliin asunnon. Millähän rahalla kun pipsakin osa-aikainen siivooja? Kannattaisi hieman miettiä mihin on oikeasti varaa.[/QUOTE]

Mistäs tiedät vaikka Pipsa tai miehensä olis saanut lottovoiton? Ai niin mut eihän lihavat voi semmosiakaan saada : /

[QUOTE="vieras";27504626]Sua varmaan ällöttää ihan hirveesti aina kun tulee ylipainoinen potilas röntgeniin?[/QUOTE]
Ei oo tainnut ällöttää vielä kertaakaan :)

Mutta joskus sairaalloisen ylipainoisten potilaiden kohdalla surettaa, koska tiedän että kuvanlaatu tulee olemaan kehno ja säteilymäärä suuri, ja hyvät kuvat olisi aika tärkeä juttu, koska huonoista ei lääkärit pysty mitään varmaksi sanomaan. Ja käy sääliksi potilasta, jos käy niin, että potilas ei mahdu kuvauslaitteeseen vaikka miten liinoilla yrittäisi pienemmäksi kiristää.

jjjjjj
Ei oo tainnut ällöttää vielä kertaakaan :)

Mutta joskus sairaalloisen ylipainoisten potilaiden kohdalla surettaa, koska tiedän että kuvanlaatu tulee olemaan kehno ja säteilymäärä suuri, ja hyvät kuvat olisi aika tärkeä juttu, koska huonoista ei lääkärit pysty mitään varmaksi sanomaan. Ja käy sääliksi potilasta, jos käy niin, että potilas ei mahdu kuvauslaitteeseen vaikka miten liinoilla yrittäisi pienemmäksi kiristää.
Viedäänkö tuossa tapauksessa potilas eläintarhan norsuröntgeniin? Tai tulliin rekkojen läpivalaisulaitteeseen?

Viedäänkö tuossa tapauksessa potilas eläintarhan norsuröntgeniin? Tai tulliin rekkojen läpivalaisulaitteeseen?
En itse asiassa tiedä mitä potilaalle tapahtuu sen jälkeen, kun hän on hukkareissun rtg-osastolle tehnyt.

Sen tiedän, että esim. Saksassa lähetetään eläintarhan röntgeniin sellaiset potilaat jotka eivät mahdu normaalilaitteisiin. Ja Yhdysvalloissa on XXXXXL-kokoisia koneita koska kansakin on isoa.

"vieras"
Mitä vaunujen ostoon tulee niin itse ostin tosi hyvät vaunut aikoinaan kirpparilta kun uutena ne sain 100 markalla.Miehen ilme oli näkemisen arvoinen kun niitä autoon vein. Meille oli jo silloin sanottu ettemme saa lapsia mutta tuli tunne että ne piti ostaa. Vaunut oli yläkerrassa 5 vuotta jolloin poikamme syntyi ja tarvi niitä:).

"vieras"
Pipsa kirjoittaa näin kommentoissa joten eikö tässä ole jo riittävästi informaatiota =) "Siis mä en nyt todellakaan tiedä mistä tää raskausjuttu tulee. Joku taitaa ehkä turhan tarkasti lukea blogia ja vedellä johtopäätöksiä. Eihän siitä ole kovin pitkä aika kun just sanoin, etten ole raskaana ja enkä ole tulossa.

EN SIIS OLE RASKAANA! (pliiis takokaa tämä nyt sinne nättiin kalloonne ettei tartte oikeesti aina 3vko välein olla tarkentamassa :)) Kyllä mä sitten sanon jos raskaana olen, mutta senkin toki vasta ajanpäästä, että tuskin ihan heti.

Syy miksi haemme isompaa asuntoa, on ihan se että tykätään saada tietokoneet yhteen ja samaan huoneeseen. Ja toisaalta, JOS sattuu käymään niin huono tuuri että raskaaksi tulenkin, niin eipä tarvitsisi heti olla muuttamassa. Ja ollaanhan me hiljaisesti seurattu asuntomarkkinoita jo hetken aikaa ja käyty näytöissäkin.

Ja viimeinen drinkki tarkoitti tuota Sininen enkeli/Jääkarhua, koska kyseisen drinkin ainekset loppuivat VIHDOINKIN - niitä ollaan nyt kolme vuotta käytetty ja vihdon ja viimein sain juoda sen VIIMEISEN drinkin. "

Yhteistyössä