Pipsa kirjoittaa näin kommentoissa joten eikö tässä ole jo riittävästi informaatiota =) "Siis mä en nyt todellakaan tiedä mistä tää raskausjuttu tulee. Joku taitaa ehkä turhan tarkasti lukea blogia ja vedellä johtopäätöksiä. Eihän siitä ole kovin pitkä aika kun just sanoin, etten ole raskaana ja enkä ole tulossa.
EN SIIS OLE RASKAANA! (pliiis takokaa tämä nyt sinne nättiin kalloonne ettei tartte oikeesti aina 3vko välein olla tarkentamassa
) Kyllä mä sitten sanon jos raskaana olen, mutta senkin toki vasta ajanpäästä, että tuskin ihan heti.
Syy miksi haemme isompaa asuntoa, on ihan se että tykätään saada tietokoneet yhteen ja samaan huoneeseen. Ja toisaalta, JOS sattuu käymään niin huono tuuri että raskaaksi tulenkin, niin eipä tarvitsisi heti olla muuttamassa. Ja ollaanhan me hiljaisesti seurattu asuntomarkkinoita jo hetken aikaa ja käyty näytöissäkin.
Ja viimeinen drinkki tarkoitti tuota Sininen enkeli/Jääkarhua, koska kyseisen drinkin ainekset loppuivat VIHDOINKIN - niitä ollaan nyt kolme vuotta käytetty ja vihdon ja viimein sain juoda sen VIIMEISEN drinkin. "