Näin pääministeri Sanna huijaa fanaattisia kannattajiansa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Viikonloppuna on Sannalle satanut kritiikkiä valehtelusta. Jopa Sanna kannattajien ykköslehti Hesari tarttui aiheeseen.

Tulikin Sannalla kiire pistää filtterit pois tänään. :rolleyes:





Säälittävä, pinnallinen valehtelija.
 
Ilta-Sanomat teki v-ttuilevan jutun muiden kärkipoliitikkojen ja Sannan instan välisestä erosta.
Muilla kivaa sienestystä, koirakuvia...eikä naamassa filtteriä.

Jos yhtään on psykologista silmää, niin muut eivät elä pinnallisessa, paniikinomaisessa some-julkisuudessa kuten Sanna.
Muissa on LÄMPÖÄ ja tavallisuutta, vaikka tekevät vaalityötä ja pitävät imagoa yllä. Jopa Ohisalollakin on normaaleja kuvia, eikä oman naaman ihailua kuten Sannalla.

Menis Sanna joksikin sometyöläiseksi Jenkkeihin kokonaan. PM pestin jälkeen.

OON NIIN KYLLÄSTYNYT tuohon tyh_mään, aivottomaan kanaan!
 
Viimeksi muokattu:
Ilta-Sanomat teki v-ttuilevan jutun muiden kärkipoliitikkojen ja Sannan instan välisestä erosta.
Muilla kivaa sienestystä, koirakuvia...eikä naamassa filtteriä.

Jos yhtään on psykologista silmää, niin muut eivät elä pinnallisessa, paniikinomaisessa some-julkisuudessa kuten Sanna.
Muissa on LÄMPÖÄ ja tavallisuutta, vaikka tekevät vaalityötä ja pitävät imagoa yllä. Jopa Ohisalollakin on normaaleja kuvia, eikä oman naaman ihailua kuten Sannalla.

Menis Sanna joksikin sometyöläiseksi Jenkkeihin kokonaan. PM pestin jälkeen.

OON NIIN KYLLÄSTYNYT tuohon tyh_mään, aivottomaan kanaan!
Ei saa pilkata kanoja, hyödyllisiä lintuja.

Paavalinkirkon Kanala jakaa kirkkokansalle Twitterissä tipujen höyhenenheiluttelua Hoosiannan tahdissa. Tekikö mieli mukaan?



Olipa Sanna tuossa Echon kommentin kuvassa muuten hikisen/limaisen näköinen...
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Ei saa pilkata kanoja, hyödyllisiä lintuja.

Paavalinkirkon Kanala jakaa kirkkokansalle Twitterissä tipujen höyhenenheiluttelua Hoosiannan tahdissa. Tekikö mieli mukaan?


Olipa Sanna tuossa Echon kommentin kuvassa muuten hikisen/limaisen näköinen...
Semmonenhan se on...
 
Ei saa pilkata kanoja, hyödyllisiä lintuja.

Paavalinkirkon Kanala jakaa kirkkokansalle Twitterissä tipujen höyhenenheiluttelua Hoosiannan tahdissa. Tekikö mieli mukaan?



Olipa Sanna tuossa Echon kommentin kuvassa muuten hikisen/limaisen näköinen...
Niin, pyydän anteeksi kanojen puolesta. :(
Mutta ei yllättänyt tuo sambajuttu että Kanala + naiset...:rolleyes:
 
vierailija
En nyt oikein ymmärrä. Jos tuollaisia filttereitä on kerran tarjolla, niin miksi niitä ei käyttäisi? Ja miksi juuri nyt hänen kohdalla tästäkin kohkataan? Enkä ole hänen "faninsa", en yleensä fanita ketään, joskus nuorempana toki muusikkoja esmes.
 
En nyt oikein ymmärrä. Jos tuollaisia filttereitä on kerran tarjolla, niin miksi niitä ei käyttäisi? Ja miksi juuri nyt hänen kohdalla tästäkin kohkataan? Enkä ole hänen "faninsa", en yleensä fanita ketään, joskus nuorempana toki muusikkoja esmes.
Mulle ainakin pointtina on Sannan valehtelu.

Ja poliitikon tehtävä ja imago on olla kansalaisten arkinen palvelija. Nuo muut poliitikot on sen sisäistäneet, vaikka ovat rumempia kuin Sanna.
Mutta kiva jos meitä johtaa joku muovinen barbie-nukke....
 
Missäs Alepa? Hei Alepa, kirjoitan sun puolesta sun viestin, säästän sun voimiasi.

"Kateelliset parjaavat Sannaa. Sanna on kaunis ja menestynyt.
Tämän palstan muutama nikki saisivat hävetä.
Minua on kehuttu kauniiksi.
En enää lue heidän juttujaan (vol.3875), pieraisen niille. "
 
  • Haha
Reactions: Palstapesu
Echo taitaa puhua itsestään. Ei tulisi mieleenikään lukea tämän palstan rekkautuneiden juttuja. Echo ja Setis ovat inhokkini tällä palstalla. Sylkäisen peräänne virtuaalisesti.
Pst. Hauku mitä haukut (ja tällä kertaa mä aloitin irvailun), mutta pst, älä väitä ettet lue viestejämme.
Se on vaan niin huvittavaa, koska kuitenki luet.
Eli parempi kun et väitä ettet lue.
 
En sano tätä länkyttääkseni, vaan oikeasti: Sannalle tekis hyvää tipahtaa 2-3 vuodeks pois. Ei edes ministeriksi, vaan rivikansanedustajaksi.

Mä sanon saman sellaisista oman alani työntekijöistä, jotka pingottavat liikaa jossain asemassaan/sitä asemaa tavoitellessaan. (Kaikki pomot eivät sitä tee)

Sanna saisi tulla _ihmiseksi_jälleen. Pieneksi. Keitellä Emmalle rauhassa aamupuurot ja mennä töihin kansanedustajan paikalle.
"Olen uraohjus, tähtään korkeammalle"-ajattelu sairastuttaa.

Enää ennen vaaleja ei ole järkeä huudella Rinnettä takaisin, mutta Rinteen kohdalla se huomio oli politiikassa, eikä kireässä imagon säilyttämisessä.
 
vierailija
En sano tätä länkyttääkseni, vaan oikeasti: Sannalle tekis hyvää tipahtaa 2-3 vuodeks pois. Ei edes ministeriksi, vaan rivikansanedustajaksi.

Mä sanon saman sellaisista oman alani työntekijöistä, jotka pingottavat liikaa jossain asemassaan/sitä asemaa tavoitellessaan. (Kaikki pomot eivät sitä tee)

Sanna saisi tulla _ihmiseksi_jälleen. Pieneksi. Keitellä Emmalle rauhassa aamupuurot ja mennä töihin kansanedustajan paikalle.
"Olen uraohjus, tähtään korkeammalle"-ajattelu sairastuttaa.

Enää ennen vaaleja ei ole järkeä huudella Rinnettä takaisin, mutta Rinteen kohdalla se huomio oli politiikassa, eikä kireässä imagon säilyttämisessä.
Kevään vaalien jälkeen Sanna joutuu lataamoon. Hänen pääministerikautensa on ollut sen verran raskas, että hänen hermot tarvitsevat täydellistä lepoa.
 

Yhteistyössä