näin mennään

  • Viestiketjun aloittaja kieltämiseen väsynyt kiva isä
  • Ensimmäinen viesti
kieltämiseen väsynyt kiva isä
Lapsi(poika) kiukuttelee äidilleen ettei halua nukkumaan koska "ei näe," tai "ei halua", juu yövalot on yms, ei tarvitse niistä mainita.

Tuossa ne nyt käytävällä painii, äiti istuu lattialla ja antaa pojan repiä hiuksia ja repiä naamaa yms. kunnes minä tulen ja ärähdän jotta poika menee nukkumaan. (ja poikahan menee 99% varmuudella)
Noh, äiti suuttuu tietenkin minulle tästä koska teen väärin. Olen niin julma ja hirveä diktaattori.

Yritin vaan taas auttaa omaa vaimoa, kun ei häneltä itseltään tunnu luonnistuvan tuo jämerämpi käytös. (Juu) Meillä on 3 lasta, jokaisen kerralla tää sama juttu. Vaimo ei vaan osaa olla tiukka lapsille missän vaiheessa. Karkkia se niille vaan syytää...

Tuntuu pahalle, kun minä joudun hoitaan tän "Kurinpitopoliisin" -homman. :(
Vuodesta toiseen. Joka lapsen kohdalla sama paska. En tykkää. Joo, vaimo on suurperheestä, missä tuskin koskaan se on saanut _oikeata_ perheen rakkautta kokea(lapsia 10+), ehkä siks se ei myöskään osaa olla jämerä.. mutta kyllä vituttaa. Musta olis kiva välillä olla ihan vaan KIVA iskä, eikä vaan paha iskä joka aina vaan kieltää kun toi yks haluaa antaa muksujen kasvaa niin kuin pellossa. :(
 

Yhteistyössä