katsottiin kun hirvi oli syömässä, harmi vaan että on huono kamera kun antoi kävellä 10-15m päähän ottamaan tuon kuvan..
Kuvan keskellä, vähän oikeassa laidassa!Alkuperäinen kirjoittaja adetta:mä en löydä koko hirveä
Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:Onko tämä niitä tihrustuskuvia, joista hyökkää verinen zombi?
Jos näet sellaiset vaaleammat kohdat niin siinä on jalat ja siitä ylöpäin ja vasemmalle on pää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei hitto... vaikka miten tuijotan ja tihrustan niin ei aukene hirvi mulle.
Joo mä käsitän, että se on siinä se tumma alue mutta näkyykö siinä oikeesti jonkun mielestä hirvi? Vai vaan se tumma aluea? Erottaako joku siitä jotain hirveksi tunnistettavaa?Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:Se hirvi on tuossa kolmannen ja neljännen koivun välissä vasemmalta laskettuna..
On siinä hirviAlkuperäinen kirjoittaja vieras taas:Joo mä käsitän, että se on siinä se tumma alue mutta näkyykö siinä oikeesti jonkun mielestä hirvi? Vai vaan se tumma aluea? Erottaako joku siitä jotain hirveksi tunnistettavaa?Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:Se hirvi on tuossa kolmannen ja neljännen koivun välissä vasemmalta laskettuna..
JES! Nyt mä näin sen! Ei helvetti... meillä on ristiäiset tänään ja mä vaan tuijotan vuosisadan paskinta valokuvaa tässä enkä mee tekeen valmisteluja.Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Jos näet sellaiset vaaleammat kohdat niin siinä on jalat ja siitä ylöpäin ja vasemmalle on pää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei hitto... vaikka miten tuijotan ja tihrustan niin ei aukene hirvi mulle.
Sama tuli mieleen kun etin sitä hirvee, koko ajan pelkäsin et mikä siitä hyökkää ruutuunAlkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:Onko tämä niitä tihrustuskuvia, joista hyökkää verinen zombi?
Siis omalla pihallasi näet karhuja ja hirviä, Vau.Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:noku en viittiny kokeilla mitä se tykkää jos hivottaudun noitten puitten välistä, vaikka nyt tyttöhirvi olikin ni silti. ois voinu kiire tulla ku se jo tuolla matkalla ensin otti kohti askeleita kunnes koira alko haukkuu sisällä.. :xmas:
Tämän viikon saldo on karhu, pupuja ja tuo hirvi, siis mitä on nähty pihalla..
Voi vitsi mä olisin jo rakentamassa kuvaus tornia jos mun pihalla käppäilisivät Joo mäpäs käy tosta pihalta ottaas hirven kuvan :xmas: Täytyy pyytää et joku naapuri menee tuonne puskaan seisomaan sarvet päässäAlkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:ei, se karhu oli tällä kertaa tuolla 4km päässä. on niitäki toki tässä nähty, useimmisten tosin vaan jälkiä, mut ei ne nyt onneks ihan ovelle tunkee..
Ja tuo hirvi on kyllä naapurin puolella, noi koivut on just rajalla.
Joku voi ystävällisesti käydä omalta pihaltaan ottamassa paremman kuvan hirvestä.. :xmas:
Mä ootan et ukko saa kunnon tikkaat ja tehtyy tuon katto rempan, sit vois ostaa kunnon kameran ja istuu katolla ja sit pistää tänne teidän iloksi kuvia naapurustosta..Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Voi vitsi mä olisin jo rakentamassa kuvaus tornia jos mun pihalla käppäilisivät Joo mäpäs käy tosta pihalta ottaas hirven kuvan :xmas: Täytyy pyytää et joku naapuri menee tuonne puskaan seisomaan sarvet päässäAlkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:ei, se karhu oli tällä kertaa tuolla 4km päässä. on niitäki toki tässä nähty, useimmisten tosin vaan jälkiä, mut ei ne nyt onneks ihan ovelle tunkee..
Ja tuo hirvi on kyllä naapurin puolella, noi koivut on just rajalla.
Joku voi ystävällisesti käydä omalta pihaltaan ottamassa paremman kuvan hirvestä.. :xmas: