Näin kävi!

Keskiviikkona jouduin kätilöopistolle lääkkeelliseen raskauden keskeytykseen tuulimuna raskauden takia!
Olen niin surullinen raskaus olisi ollut jo viikolla 13 ja nyt sitten taas meni kesken toistamiseen!
Edellisen keskenmenon sain maaliskuussa ja nyt sitten tämä tuulimuna...ikää on vasta 22.v ja siis kaikki pitäisi mennä hyvin, mutta toisin taas kävi!!!!
Vuoto on onneksi jo hiipumaan oäin, mutta silti kaikki elämässä on taas niin sekaisin! :'(
Mieheni kanssa onneksi puhuimme, että uutta yritetään heti, kun normaalit menkat ovat tulleet ja nyt vaan on taas toivottava, että kaikki menisi sillä kertaa hyvin!
Elämä on julmaa kun se näin ihmisiä rankaisee!!!!
Jos täällä on saman kokeneita niin mailia saa pistää osotteeseen: corvette60@netti.fi

Terkuin: Sari

katjakai
Tiedän tunteen! :hug: Mulla oli yks keskenmeno ja sit sen jälkeen tuli kohdun ulkopuolinen raskaus ja vietiin tajuttomana sairaalaan ja siitä onneks selvittiin hengissä ja on sen jälkeen taas ollut pari keskenmenoa ja nyt olen luovuttanut :'( Nyt päätin et ajattelen töitä vaan ja se raskaus tulee sit joskus taas. Mut tsemppiä sulle raskastahan se aina on!

Voimia toivottaisin! Hyvä että puhutte asiasta ettei myöhemmin aiheuta masentuneisuutta tms. Itselläni kolme keskenmenoa. Viimeisin jouluna 2000, ultralla oltiin jo pikkuista katseltu useamman kerran ja nähtiin kuinka pieni sydän sykki. Ei kuitenkaan jaksanut pieni sydän...Syy jäi taas kerran epäselväksi. Usko että voitte onnistua! Meilläkin kaksi tervettä lasta. -97 ja -01 syntyneet. Useampaa emme edes yritä,tyytyväisiä kun edes kaksi onnistunut! Tsemppiä! :hug:

Yhteistyössä