näenköhän omiani? ;)

nyt menossa kp 28/28-30, ja olin äsken apteekin omalla testaavinani haalean haalean haamun, mutta oon niin kuumeissani että oikeesti pelkään että silmät valehtelee!! oli siis tosi haalea..kuinkahan nopeesti uskaltais testata uudelleen? kokemuksia? :)

mitäs luulette sanoisko nää oireet mitään?
- olo että ois tulossa flunssaan, ollut nyt kolmisen päivää, lämmöt koholla normaali lämmöistä

- kuvotusta, yhtäkkiä esim. veren näkeminen tai sen haju heikottaa, mikä ei hoitaja-ihmiselle oo tähän asti ollut ongelma. myös jotkut ruuan hajut tekee yhtäkkiä pahaa..

- viime päivinä oon pillahdellut itkuun ihan kuin nappia painamalla, ja yllättynyt itekkin, esim Jussi-gaalaa katsoessa, ja saippuasarjoissa! :eek:

- seksiä ei tee yhtään mieli, tuntuu että on liian yliväsynyt..

voisko olla heti tärpännyt, on vasta yhden kierron ajan koitettu...
 
Kyllähän noi oireetkin raskauteen viittais, mutta kovin kuumeinen voi nekin "aiheuttaa" itselleen. Mä olen saanut viivan paikkoja, eli haaleen vaaleita haamuja apteekin testiin, mutta niitä täyty kyllä sitten ihan tihrustella ja kääntelemällä katsoa.

Toivotaan, että pääsette helpolla :) :flower:

Testata kannattaa vasta parin päivän päästä uudestaan, sillä se raskaushormooni tuplaantuu vain joka toinen päivä.
 
Kyllä mä luottaisin apteekin oman haamuun....tällä viikolla apteekin ystävällinen nuori rouva sanoi, että haalea viivakin tarkoittaa tällä testillä plussaa, ei siihen mitään väriä tulisi ellei sitä hormonia pisussa ole. Itse olen tällä viikolla ma/ti/ke testannut kyseisellä testillä plussat, väri on vahvistunut joka kerralla. Testaa entia uudemman kerran, että onko vahvempi viiva jo....? Onnea testaukseen!! :flower: =) Niin, ja oireet kuulostivat lupaavilta!
 

Yhteistyössä