Näenköhän itseni paljon hoikempana kuin todellisuudessa olen?

• Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti
apua
Autokin parahtaa kun siihen istahdan tai nousen pois.

Kyllähän mulla tuota mahaakin on, mutta nyt kyllä alan epäillä jo omaa mielenterveyttänikin.
Voinko oikeasti olla esim. 20 kg. lihavampi kuin mitä omissa silmissäni näen?

viekas
mikä ettei voi! mulla taas tuo sama toisin päin. taidan nähdä itseni paksumpana kuin oikeasti olen. olisipa netissä sellainen sivusto jossa voisi arvioida eri kokoisista hahmoista minkälaiseksi itsensä olettaa. ja sitten siihen voisi syöttää omat mittansa ja näyttäisi todellisen koon.

Joo
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No paljonko sä painat, oikeasti?
Ei mitään hajua, arviolta 78kg. max.
Ehdottaisin että punnitset itsesi?
Millä?
Ööö, vaa'alla?

Marssit paikalliseen Anttilaan tai Prismaan kylpytarvikeosastolle, tai työterkan huoneeseen tai mihin vaan. Älä nyt oikeasti väitä että asut maassa jossa ei vielä ole keksitty vaakaa.

Punnitseminen on täysin laillista myös jonkun muun omistamalla vaa'alla.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Joo siis niin nähtyä täälläki!! Et oletan olevani paljo hoikempi mitä oikeesti oon ja sit ku nään valokuvan niin oon ihan järkyttyny siitä mitä näen!!!!!
Huh, uskaltaisinko näpätä itsestäni kuvan. Mutta jos otan peilin kautta, niin kamerahan näyttää sen mitä minä näen itsekin?!

Joo
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
selviää kun katsoo valokuvasta itseään
Eikös kamera lihota muutaman kilon verran?
Nyt alkaa haiskahtaa itsepetokselta....
Ainahan sanotaan, että televisiossakin ihmiset ovat todellisuudessa hoikempia kuin kameran edessä. :(
Et punnitse itseäs, et tiedä painoos, oot sitä mieltä että oot todellisuudessa paljon hoikempi kun kuvissa....hmmm... Onko myös vaatteet mystisesti kutistunu pesussa?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
selviää kun katsoo valokuvasta itseään
Eikös kamera lihota muutaman kilon verran?
Nyt alkaa haiskahtaa itsepetokselta....
Ainahan sanotaan, että televisiossakin ihmiset ovat todellisuudessa hoikempia kuin kameran edessä. :(
Et punnitse itseäs, et tiedä painoos, oot sitä mieltä että oot todellisuudessa paljon hoikempi kun kuvissa....hmmm... Onko myös vaatteet mystisesti kutistunu pesussa?
Housut ainakin puttoovat jalasta :snotty:

vieras
Mä olin nuorena hoikka. Miellän itseni vieläkin siksi sutjakkaaksi naiseksi ja ihmettelen, kun ei enää kukaan sano, kuinka hoikka olen.....ja kun näen valokuvia itsestäni, ihmettelen, kuka toi plösö tossa on kaksoisleukoineen......

ap
Lisään vielä, että näen kämmenselässä jänteet ja jaloissa myös näkyy varpaiden jänteet. Kylkiluut tuntuvat ihon läpi, ei tarvitse kovinkaan lujasti painaa.
Voiko olla esim. 30 kiloa kertyneenä pelkästään vatsaan?

jep
joten väitän että on mahdollista nähdä väärin..
Toisin päin myös 4vuotta sitten luulin painavani ainakin 55kg ja painoin 44kg..
Mä en näe vaan itseäni oikein enkä myös hahmota, usein koitan livahtaa jostain pikku rakosesta ja siihen jään nalkkiin sitten .. :(

Rukoilijasirkka
Lisään vielä, että näen kämmenselässä jänteet ja jaloissa myös näkyy varpaiden jänteet. Kylkiluut tuntuvat ihon läpi, ei tarvitse kovinkaan lujasti painaa.
Voiko olla esim. 30 kiloa kertyneenä pelkästään vatsaan?
Ethän vaan raskaana ole tai mitään kystaa mahassa?
hanki se puntari tai käy jossain punnituksessa, niin tiedät sitten enemmän. voit myös mitata vyötärönympäryksen.

Yhteistyössä