Näen unta että mies pettää mua :( Voiko sen tulkita jotenkin? Unikirja yms?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä tää on??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä tää on??

Vieras
Oon nyt nähny muutamaan otteeseen saman unen jossa se pettää mua mun yhden kaverini kanssa. Ja sitten ku herään oon aina ihan sairaan huonolla tuulella :(

Onko tolla olemassa joku merkitys vai miks ihmees mahdan tollasia nähdä?

Toinen uni(?) jonka olen nähnyt monta kertaa on että irtaudun ruumistani ja voin liitää ihan mihin haluan käyn monesti katsomassa koti kaupunkiani ja tuntuu niiin aidolta. Esim joskus olen mennyt katsomaan kun isoäitiäni yöllä. :o Nää on outoja unia mutta esimerkiksi tää jälkimmäinen oli siitä hassu että kun soitin isoäidille seuraavana päivänä siitä kun olin ollut isoäidin luona unessa, kertoi hän tunteneensa että joku oli ollut hänen huoneessaan...

sekava selitys mutta kiitos jos luit ja sait selvää :)

On kirjasta. Yleensä pelkään, että joku kuolee, kun näen unta hampaan lähtemisestä, mutta sehän voi vaan tarkoittaa, et olis aika mennä hammaslääkäriin...

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Neitonen, joka uneksii mielitiettynsä pettäneen häntä, voi olla varma tämän uskollisuudesta.

Näin lukkee miunkii unikirjassa!

Välillä oon kanssa nähny inhottavia pettämisunia ja aamulla oon sit kuin takapuoleen ammuttu karhu :snotty:

Juu mä olin ja selitin miehelle unen ja sen jälkeen tuli itku :( mies keikutti hetken aikaa ja kerto kyllä että ei oo pelkoa että hän tekis mitään kyseisen kaverin tai yhdenkään muunkaan kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Neitonen, joka uneksii mielitiettynsä pettäneen häntä, voi olla varma tämän uskollisuudesta.

Näin lukkee miunkii unikirjassa!

Välillä oon kanssa nähny inhottavia pettämisunia ja aamulla oon sit kuin takapuoleen ammuttu karhu :snotty:

Käynyt näin mullekin pari kertaa :D Ne unet on kyllä sellaisia että minä olen ihan raivoissani ollut niissä, ja se vitutus ei häviä heti herättyä...
Mut onneks nyt edes osaa erottaa unen ja todellisuuden joten en mie nyt miehelle oo siitä suuttunu ollu :laugh:

Muuten, näkee ne miehetkin tuollaisia unia! Mies oli nähnyt tosi todellisen tuntuisen unen, missä minä olin ollut toisen miehen kanssa meidän edellisen asunnon rappukäytävässä harrastamassa seksiä.... Mies ei ollut mulle aamulla suuttunut, mutta sanoi ettei pysty nyt puhumaan minun kanssa :laugh: Kertoi vasta sitten illalla sen unen ja sanoi että oli ollut uskomattoman paska päivä yhden helkkarin unen takia :D

Tarviiko unille löytyy joku tulkinta? Unet on unia, ei sen enempää. Jotain alitajunta-soopaa...
Itse nään joka yö unia/unen ja välillä sitä jää miettimäänkin, mutta ei niillä mitään sen suurempaa merkitystä ole.
"Lennän, juoksen kuin hidastetusta leffasta, putoan, olen tappanut jonkun, petän/mies pettää..." ihan näitä "perinteisiä" :D

Minulle kävi niin, että näin unessa vieraan naisen, oman mieheni ja lopussa vieraan miehen. Meni aikaa jonkin verran, kunnes näin kuvista nämä vieraat ihmiset ja kumpainenkin olivat kuin unessani. Eihän näitä järki pysty selittämään, valitettavasti. Naisella ja miehelläni oli suhde, naisen miehen kanssa keskustelin kaiken tapahtuneen jälkeen.

Mä näin 8v sit unen et mieheni petti,kerroin unesta miehelleni ja hän sanoi ettet antais kuitenkaan anteeksi,sanoin et antaisin,unesta vkon päästä hän kertoi pettäneensä bestikseni kanssa,annoin todellakin anteex,bestiksen perhe erosi,kaksi lasta heillä oli.mä petin miestäni aikoinani monta kertaa,hänelle sanoin kyllä että mä annan anteeksi vain kerran.oma syyllisyys nosti päätään tuolloin vaikka olin ollut 7v uskollinen,nyt uskollisena 15v enkä koskaan enään petä.

Uusimmat

Yhteistyössä