?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :((:On tehty kaikki mahd. tutkimukset, beetasalpaajat ei auta ja laskee mun muutenkin alhaista verenpainettaKatetrihoito olis vielä kokeilematta mut siihen eivät kuulemma herkästi lähde kun riskejäkin on ja ikää mulla vasta 26.
Alkuperäinen kirjoittaja Inkku:Minulta loppuivat kokonaan lääkityksellä. Minulla on verenpainetauti ja kammionlisälyöntejä. Raskausaikana oli järkyttävät häiriöt, kun ei voinut pitää kunnollista lääkitystä.
Alkuperäinen kirjoittaja :((:En polta. Stressi laukaisee, unettomuus, raskausajat olleet hankalia. Yksin lasten kanssa kotona ollessa kun jytisee oikein kunnolla niin pelottaa pakostikin, beetasalpaajat on kaapissa mutta niistä tulee niin huono olo etten uskalla ainakaan näin yksin niitä ottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No eipä ne aina vaarallisia ole, eikä niille todellakaan aina mitään tehdä. Nuorilla aikuisilla yleisiä. Jos rytmihäiriöt kestää useamman minuutin kerrallaan, alkaa olla aihetta huoleen.
Omat rytmihäröt on kulkenut matkassa jo useamman vuoden, alkaa tottua. Tosin välillä ärsyttää se, että lähes koko päivän tuntuu kuin olisi rytmihäiriö tulossa mutta se ei tule. Eihän ne mukavalta tunnu, mutta mulle ne ovat hyvä muistutus siitä, että itsestään kannattaa ruokavaliosta lähtien pitää huolta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No eipä ne aina vaarallisia ole, eikä niille todellakaan aina mitään tehdä. Nuorilla aikuisilla yleisiä. Jos rytmihäiriöt kestää useamman minuutin kerrallaan, alkaa olla aihetta huoleen.
Omat rytmihäröt on kulkenut matkassa jo useamman vuoden, alkaa tottua. Tosin välillä ärsyttää se, että lähes koko päivän tuntuu kuin olisi rytmihäiriö tulossa mutta se ei tule. Eihän ne mukavalta tunnu, mutta mulle ne ovat hyvä muistutus siitä, että itsestään kannattaa ruokavaliosta lähtien pitää huolta.
Alkuperäinen kirjoittaja inkku :Minulla on Micardis lääkityksenä. Raskausaikana söin beetasalpaajaa, mutta se ei oikein toiminut. Paineet oli pilvissä ja rytmihäiriöt kamalia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ap: Meillä on aikalailla samanlaista taustaa. Mullakin paniikkia taustalla...
Alkuperäinen kirjoittaja :((:Mulla on myös niska-hartiaseutu jumissa ja tensiopäänsärkyä, se kyllä aiheuttaa myös rytmäreitä, samoin mm. närästys pistää pumpun muljumaan.
Ehkä tää tästä helpottaa kun lapset vähän kasvaa ja alkavat nukkumaan kokonaiset yöt jne. Lääkäri sanoi että jos nuorena alkaa niin luultavasti loppuelämän seuraavat mukana, joten pakkohan näihin olis tottua joskus.
Rauhoittavat mullakin kyllä auttaa mutta meen pienestäkin annoksesta (mulla oxepam) sen verran sekaisin että niitäkään en näin päivällä viitsi ottaa kuin tosi pahassa tilanteessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:Alkuperäinen kirjoittaja :((:En polta. Stressi laukaisee, unettomuus, raskausajat olleet hankalia. Yksin lasten kanssa kotona ollessa kun jytisee oikein kunnolla niin pelottaa pakostikin, beetasalpaajat on kaapissa mutta niistä tulee niin huono olo etten uskalla ainakaan näin yksin niitä ottaa.
juu, tuo stressi varmasti pahentaa. saisitko lapset vaikka viikonlopuksi hoitoon että saisit itsesi rauhoitettua kunnolla. pitkäaikainen stressi ja unettomuus voi pitää oireita pinnalla pitkään, mutta jos saat levätä pari päivää niin oireet voi myöskin laantua pidemmäksi aikaa.