Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Naapurusto kuulostaa mun suuhun oikeammalta.
Alkuperäinen kirjoittaja toinen naapuri:naapuri , naapurit, naapuristo...
Alkuperäinen kirjoittaja hahaaa:Alkuperäinen kirjoittaja toinen naapuri:naapuri , naapurit, naapuristo...
joku kielioppirimpsu, hahaaaok. minun ei pitäisi avata näitä kielioppi- miten kirjoitetaan -viestejä.
Missä olet koulusi käynyt? Se on naapurusto.
Vaikka joku kirjoitusasu on mediassa, se ei välttämättä ole suomen kieliopin mukaisesti oikein eikä aina edes sinnepäin.
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Naapurusto kuulostaa mun suuhun oikeammalta.
En tiedä miten koulussa oikeinkirjoitusta opetetaan ja missä vaiheessa sen opetuksen taso on mennyt niin huonoksi ettei suomalaiset osaa enää oikeinkirjoitusta.
Yhdyssanat - mikä kirjoitetaan yhteen ja mikä erikseen - on monille ihan käsittämättömiä.
Oma lapseni oli 3. luokalla, mutta kirjoitti kaiken yhteen pötköön, kun ei tiennyt milloin ja miten sana katkiaa. Opettaja ei puuttunut siihen, vaikka minä huomautin. Ja KYLLÄ. lapselle oli luettu tosi paljon !! 3. luokkalainen siis kirjoittitällätavalla aivankaikenmitä sittenkirjoitti kin. Oli han sitävaikealukeamuttaopettajaymmärsi ettäjoskussevarmaanihanitsekseenhoksaajakorjaa asian. Lapsen käsialasta oli tietysti helpompi lukea kuin näin tekstausta.