Naapurit polttaa pilveä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja örks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

örks

Vieras
Kerrostalossa siis asumme, ja koko rappu haisee aivan kamalalle. Jos noi naapurit saatuvat kulkemaan rapussa samaan aikaan, meinaa happi loppua kun tyypit haisevat niin pahalle.
Olen nähnyt omin silmin heidän pössyttelevän, ja hajun tunnistan kyllä, valitettavasti.
Mitenhän pitäisi toimia, että asiaan tulisi muutos? En taida uskaltaa heille asiasta mainita, on sen verran epämääräistä sakkia.
Mulle siis muuten aivan sama mitä polttavat, mutta tässä hajussa on todella inhottava kulkea ja olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Vinkkipuhelu poliisille.

Poliisi paikalle koska AP ei tykkää hajusta?

Eh...

No eh vaan itsellesi. Huumeiden käyttö on tietääkseni kiellettyä Suomessa. Luulsii poliisiakin kiinnostavan, tiedä mikä kasvatuslaitos sieltä naapurin vaatehuoneesta vaikka löytyy :D

aivan järjentöntä soittaa poliisille harmittoman pössyttelyn takia, itse menisin sanomaan että ikkunat auki ja tuulettakaa, tuota hajua ei kestä. tuskin nämä sun naapurit ovat mitään taparikollisia, kannattaa jättää omaan nojaansa ja jos tosiaan haju niin paljon häiritsee, pyytää heiltä tuuletuksia. ja ainahan voi avata rapun ulko-oven, että käytävä tuulettuu. ei se niin vaikeaa ole! ei niitä poliiseja pidä vaivata noin turhilla asioilla, todennäköisesti heitäkin vain ketuttaisi ainaiset kukkatädit soittelemassa hajujen perään.

Joo

Myös humalassa kaupungintalon nurkalle virtsaaminen on kiellettyä suomessa.
Ei siitä kukaan normaali ihminen poliisille soita.

Eikä siitä että näkee jonkun ajavan ylinopeutta, esim ohittaa sinun auton selkeällä ylinopeudella.

Yrittäkää olla edes johdonmukaisia noissa naurettavissa moraalin puuskissanne.

Joo

Myös humalassa kaupungintalon nurkalle virtsaaminen on kiellettyä suomessa.
Ei siitä kukaan normaali ihminen poliisille soita.

Eikä siitä että näkee jonkun ajavan ylinopeutta, esim ohittaa sinun auton selkeällä ylinopeudella.

Yrittäkää olla edes johdonmukaisia noissa naurettavissa moraalin puuskissanne.

mistä sä sen tiedät jos soitolla saadaan kasvattaja kiinni joka myy myös lapsille. Ja olen soittanut poliisille minut ylinopeutta ohittaneesta, siellä se oli pysäytetty 3km päässä. seuraavan päivän lehdessä oli että 2,9 promillen höyryt oli hönkäissyt mittariin.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
aivan järjentöntä soittaa poliisille harmittoman pössyttelyn takia, itse menisin sanomaan että ikkunat auki ja tuulettakaa, tuota hajua ei kestä. tuskin nämä sun naapurit ovat mitään taparikollisia, kannattaa jättää omaan nojaansa ja jos tosiaan haju niin paljon häiritsee, pyytää heiltä tuuletuksia. ja ainahan voi avata rapun ulko-oven, että käytävä tuulettuu. ei se niin vaikeaa ole! ei niitä poliiseja pidä vaivata noin turhilla asioilla, todennäköisesti heitäkin vain ketuttaisi ainaiset kukkatädit soittelemassa hajujen perään.

Niinpä, en todella koe tarpeelliseksi soittaa poliisit paikalle.
Rapun ulko-oven jätän auki päivittäin, mutta joku sen käy aina sulkemassa n.viiden minuutin sisällä *murinaa*
Noiden naapureiden oven taakse en uskalla mennä, sillä heillä on kolme isoa, vihaista ja huonosti koulutettua koiraa, ja minä pelkään koiria muutenkin kuollakseni :(

No mä kyllä kohta ilmoitan poliisille meidän naapurista, joka kaiken muun häiriköimisen ja mökäämisen lisäksi myös pössyttelee. Jospa vähänä vauhdittaisi häätö-prosessia.

Alkuperäinen kirjoittaja bbs:
mistä sä sen tiedät jos soitolla saadaan kasvattaja kiinni joka myy myös lapsille. Ja olen soittanut poliisille minut ylinopeutta ohittaneesta, siellä se oli pysäytetty 3km päässä. seuraavan päivän lehdessä oli että 2,9 promillen höyryt oli hönkäissyt mittariin.

En tiedä mutta se on epätodennäköistä. Yhtä epätodennöistä kuin että ylinopeutta ajavan auton kuljettaja olisi humalassa.

Suurin osa ihmisistä ei soita poliisille jos joku auto ohittaa , ja ohittaessa käytetään lähes poikkeuksetta ylinopeutta.

ja on se kumma että joku haju häiritsee, ja siitä sitten soitetaan poliisille. mutta odotas jos naapurin ukko hakkaa vaimoa, siitä ei viitsitä ilmottaa kenellekään koska "se ei kuulu meille". ja poliisinkin resurssit ovat rajalliset, parempi että juoksevat raiskaajien ja pahoinpitelijöiden perässä, kun harmittoman hipin koska kukaan ei ole väkivaltainen pilvessä, ja se on fakta.

Alkuperäinen kirjoittaja bbs:

En tiedä mutta se on epätodennäköistä. Yhtä epätodennöistä kuin että ylinopeutta ajavan auton kuljettaja olisi humalassa.

Suurin osa ihmisistä ei soita poliisille jos joku auto ohittaa , ja ohittaessa käytetään lähes poikkeuksetta ylinopeutta.

Ratsiatutkimusten mukaan liikennevirrassa noin joka 600. autoilijalla veren alkoholipitoisuus ylittää rattijuopumuksen rangaistavuuden rajan eli 0,5 promillea. Vuosittain jää kiinni noin 26 000 rattijuoppoa. joten mun mielestä aika toden näköistä että voi olla humalassa.

Pääset kaikkein helpommalla kun soitat talosi huoltomiehelle tai poliisille. Enpä menis aukomaan päätäni kenellekään naapurille, etenkin jos on pilvet yms. naapurilla käytössä. Voit saada elinikäisen reisan itsellesi!

Alkuperäinen kirjoittaja C:
Kyllä minusta aikuisten ihmisten pitäs kotonaan pilveä saada polttaa. Ihan naurettavaa että poliisien rajallisia resursseja moiseen tuhlataan.

Poliisit saavat siitä palkkansa, että valvovat lakien noudattamista. Pilven polttaminen on Suomessa laitonta.

Alkuperäinen kirjoittaja C:
Kyllä minusta aikuisten ihmisten pitäs kotonaan pilveä saada polttaa. Ihan naurettavaa että poliisien rajallisia resursseja moiseen tuhlataan.

mutta entäs kun meidän talossa ramppaa hämäräporukkaa yksinomaa tossa yhessä asunnossa, josta tulee tiedät kyllä minkä hajua... taitaapa alakerran pojat tehdä hieman bisnestä...

Meillä on ongelmana tupakan polttaminen sisällä ( joka ei tosin ole laitonta) Haju kulkeutuu heti tänne kun on vanha talo ja ilmanvaihtokin on mitä on. Vuosi takaperin monet naapurit valitti samasta asiasta kun jokaisessa kämpässä dunkkasi järkyttävä tupakka. Isännöitsiä ei voinnu mitään asialle, mutta suoritti talossa "ilmastoinnin tukimisen" koska asukkaat ovat valittaneet tupakan hajusta. Tämä ilmeisesti sai röökaavan naamurimme menemään hetkeksi ulos tupakalle, mutta näin huonoilla keleillä haju tulee suoraan sisälle. Meille hankittiin sellainen fresmatic- raikastin joka suihkauttaa tuoksua 38minuutin välein ja sillä tuo dunkkis pysyy poissa.

Yhteistyössä