naapurista kantautuvat äänet,mitä tekisit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko kerrostalo asunto? Mene lähemmäs niiden ovea ja kuuntele.Jos uskot,että on väkivaltaan päin menossa tilanne niin soita poliisit! EI VOI OLLA NIIN VAIKEATA....

Koputa seinään/kattoon niin tokenevat jos ovat normaaleja.

Kyllähän riidellessä tulee korotettua ääntä, kaikki on suhteellista.

Jos alkaa kuulua avunhuutoja niin sitten soittaisin poliisin.

Tai menisin yhdessä jonkun tutun naapurin kanssa oven taakse ensin.

kolinaa kuuluu..nyt vähän hiljeni.lapsi siellä ainakin on.sain selvää muutamasta lauseesta ja olivat aika pelottavia.en tiedä edes uskallanko soittaa poliisille,jos se ukko tulee sit tänne riehumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:

Sinä soitat sitten VASTA poliisin,kun kuuluu avunhuutoja?????????????!!!!!!!!!!!
Voiko joku olla oikeasti noin hölmö???? No sinulta ei apuja heru kenellekkään......

No jos ne on oikeesti tosi epäilyttäviä ja varsinkin jos apua huudetaan niin soita vaan poliisit. Ne osaa siellä sitten miettiä onko aihetta käydä paikan päällä tarkistamassa tilanne. Ja aina voit soittaa sitten uudestaan jos tilanne pahenee, niin tietää poliisit sitten lähteä katsomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja VOI VATTU:

Sinä soitat sitten VASTA poliisin,kun kuuluu avunhuutoja?????????????!!!!!!!!!!!
Voiko joku olla oikeasti noin hölmö???? No sinulta ei apuja heru kenellekkään......

Olen aivan urpo juu. Kirjoitin että menisin ensin jonkun toisen kanssa oven taakse.
En tosiaan ihan jonkun kanavanvaihtoriidan vuoksi alkaisi poliiseja soittamaan, sen verran on tätä kerrostaloelämää tullut kuultua ja nähtyä . Poliiseilla on muutakin tekemistä kuin tulla joidenkin sanaharkkaa rauhoittelemaan.
Mutta onneksi teitä viisaita tuntuu riittävän sinne missä tarvitaan.

meillä kyllä tuo 9v saattaa muutenkin huutaa apua, ei sitä sitli lyödä. juoksee portaissa ja siitä kuuluu amhdoton kolina kun on puiset portaat. jos joka kolinaan tai huutoon alkaa poliisia soitta saa soittaa jatkuvasti

jos tule siihen tulokseen että sihenon puututtava, on parempi soittaa poliist. valitettavan usien on käynyt niin että itse saa puukosta tai pullosta päähän kun menee valittamaan. tosin jos taas soitat poliisit voit olla sit silmätikkunakin , koska luultavasti naapurit itetävät kuka on soittanut poliisille.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
olen raskaana niin en uskalla mennä kyselemään.

SOITA POLIISILLE!!!!!!!!!!!!!!! EI NE POLIISIT KERRO,ETTÄ LIISA TUOSTA NAAPURISTA SOITTI!

JOS SIELLÄ ON LAPSIKIN! DING DING...SINÄ PELKÄÄT,KUN OLET RASKAANA VAAN ET PELKÄÄ SEN LAPSEN PUOLESTA! Sinusta tulee hyvä äiti ja vastuuntuntoinen vieläpä!

En mä nyt kyllä ovelle suosittele menemään jos ei tunne naapuria. Nimimerkillä kokemusta löytyy narkkarinaapureista. En tosin oo mennyt ovikelloa soittelemaan mut tiedän, mitä siinä asunnossa tapahtuu ja millasta porukkaa siellä liikkuu.

Jos kuulostaa huolestuttavalta niin soittaisin poliisit. Toisaalta, meidänkin riidat saattaa kuulostaa pahemmalta kun onkaan..

Alkuperäinen kirjoittaja e:
En mä nyt kyllä ovelle suosittele menemään jos ei tunne naapuria. Nimimerkillä kokemusta löytyy narkkarinaapureista. En tosin oo mennyt ovikelloa soittelemaan mut tiedän, mitä siinä asunnossa tapahtuu ja millasta porukkaa siellä liikkuu.

Jos kuulostaa huolestuttavalta niin soittaisin poliisit. Toisaalta, meidänkin riidat saattaa kuulostaa pahemmalta kun onkaan..

myös meillä mä krjun kun hyeena lapset huuutaa takas ja ku juoksevat portaiss aj huutaavat nin voi joku luuulla että saavat selkäänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
missä päin suomea metelöidään

Varmaan ympäri Suomea :laugh: Tänäänkin perjantaiviinahuuruissa hakataan taas kymmenet naiset ja lapset ja osa varmaan menettää hauskanpidossa henkensäkin.

Mä otan perheväkivaltajutut hyvin vakavasti. Ajatelkaa itseänne siinhen tilanteeseen, kun kukaan ei tajua soittaa apua!!?? Soittakaa jos yhtään tuntuu siltä.

Alkuperäinen kirjoittaja VOI VATTU:

Olen aivan urpo juu. Kirjoitin että menisin ensin jonkun toisen kanssa oven taakse.
En tosiaan ihan jonkun kanavanvaihtoriidan vuoksi alkaisi poliiseja soittamaan, sen verran on tätä kerrostaloelämää tullut kuultua ja nähtyä . Poliiseilla on muutakin tekemistä kuin tulla joidenkin sanaharkkaa rauhoittelemaan.
Mutta onneksi teitä viisaita tuntuu riittävän sinne missä tarvitaan.

Noikin on suhteellisia asioita niinkun edellä sanottiin.

Mulla ja miehelläni HELVETIN KOVA ÄÄNI jos suututaan ja riita kestää maksimissaan n. 5 min. Harvoin riidellään mutta kun pinna palaa niin se parin minuutin riita riittää ja SIITÄ TULEE ÄÄNTÄ. Ikinä ei siis lennä tavarat tms.. mut ääntä on sitäkin enemmän. Toki joskus lastenkin läsnäollessa saattaa ääni kohota. Kannattaa miettiä ensin, että mitä siellä on menossa ja jos on menossa.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
mihin numeroon soitan?hävettää vaan jos siellä ei mitään ole tapahtunut..

112 me ollaan soitettu kun yläkerran alkkikselle ja meluavalle nuorisolle ollaan poliisia soitetttu. Tosin voi olla etteivät tule. heillä saattaa olla mukanaaan päivystävä sosiaalitantta, joten tuurhaan ei kannata soittaa, JAS EI OLE IHAN VARMA

Yhteistyössä