A
Adfhjlööjghbkk
Vieras
Mitenköhän olisi tänään pitänyt toimia? Asutaan siis rivitalossa, ja meillä on takapihalla sellainen pieni puhallettava uima-allas. Tänään meidän lapset kävivät siinä, ja tulivat välillä sisälle leikkimään. En jaksa aina heti tyhjentää allasta, koska monesti lapset käymät myöhemmin uudelleen uimassa tai käytän vedet kukille. Noh tänään naapurin reilu 2 v oli ollut yksin pihalla, ja oli mennyt sinne meidän altaaseen.
Naapurin äiti tuli myöhemmin valittamaan minulle, että on vaarallista pitää vesiä kun kukaan ei ole vahtimassa, ja että lapsi olisi voinut hukkua yms. En osannut silloin sanoa muuta kuin pyytää anteeksi, mutta nyt rupesi ärsyttämään. Eikö se ole jokaisen velvollisuus vahtia omaa lastaan, ja eihän toisten pihoille ole periaatteessa oikeutta tulla? Onko se muka minun vastuulla jos lapsi olisi hukkunut?
Naapurin äiti tuli myöhemmin valittamaan minulle, että on vaarallista pitää vesiä kun kukaan ei ole vahtimassa, ja että lapsi olisi voinut hukkua yms. En osannut silloin sanoa muuta kuin pyytää anteeksi, mutta nyt rupesi ärsyttämään. Eikö se ole jokaisen velvollisuus vahtia omaa lastaan, ja eihän toisten pihoille ole periaatteessa oikeutta tulla? Onko se muka minun vastuulla jos lapsi olisi hukkunut?