Naapurin varattu mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
taitaa olla ihastunu muhun :o
En tiedä nyt olenko ihan vainoharhainen mut sanokaas te mielipiteitänne... elikkäs siitä asti kun tämä perhe muutti naapuriimme on mies aina yksin olleessa tullut mulle juttelemaan kaikkea, hymyilee oudosti ja milestäni flirttaakin. Kun sitten tilanne taas, että mies on vaimonsa kanssa tai minä mieheni, naapuri vaan vaimeasti moikkaa! Koskaan ei muille naapureille jää juttelemaan, ei miehille eikä naisille. Eräskin päivä olin tulossa kaupasta kotiin ja se huomas mut ja juoksi mun luo ja tarjoutu kantamaan ostoksiani vaikka sanoin, ettei tarvi kun oli yksi kevyt kassi vaan, ja hänellä oli koirat autossa ja sanoin, että noi koirat varmaan pitäis viedä äkkiä pois autosta näin kuumalla, mut mies siihen vaan, että ne ehtii kyllä mut autan sua nyt eka. Ja taas eilen rapussa mies tuli vastaan ja hymy levis sen naamalle ja tosi iloisesti moikkas ja päivitteli kun ei päivään olla nähty. Ja minä olin siis matkalla ulos viemään roskia ja hän sisälle ja äkkiä se juoskin mun perään kun oli hakenut koirat sisältä vaikka näin ikkunasta, että vaimo vasta puoli tuntia sit käyttäny niitä ulkona.... tää on nyt varmaan tosi sekavasti kirjoitettu mut mitä te olette mieltä? En missään vaiheessa ole antanut ymmärtää mitään ja itse olen siis myös varattu enkä tod. halua lähteä mukaan mihinkään pettämishommiin. Kun sit jos onkin vaan ystävällinen niin en viittis sanoo mitään kun nolaisin siinä vaan molemmat.

Alkuperäinen kirjoittaja Selvä pyy:
No ihan selvä tapaus. Sulla on ihalija!

No annanko vaan olla vai sanonko jotain...? kun ei yhtään tiedä kauanko tässä asutaan niin en haluais kehenkään naapuriin mitään nihkeitä välejä.
Asutaan siis kerrostalossa.

mulla samanlainen ongelma paitsi että lähentelee aina humalassa. Viime viikonloppuna ärähdin jo kunnolla kun kädet kerkesi taas joka paikkaan. Ällöttävä muutenkin koko mies ja naimisissa ja kolme lasta. Itsekkin olen naimisissa ja 9 vuotiaan pojan äiti enkä hyväksy missään muodossa toisen käpälöintiä saatikka pettämistä. Mies on ilettävä maireine hymyineen ja oksettavine puheineen naisten kauneudesta:x

Alkuperäinen kirjoittaja v:
mulla samanlainen ongelma paitsi että lähentelee aina humalassa. Viime viikonloppuna ärähdin jo kunnolla kun kädet kerkesi taas joka paikkaan. Ällöttävä muutenkin koko mies ja naimisissa ja kolme lasta. Itsekkin olen naimisissa ja 9 vuotiaan pojan äiti enkä hyväksy missään muodossa toisen käpälöintiä saatikka pettämistä. Mies on ilettävä maireine hymyineen ja oksettavine puheineen naisten kauneudesta:x

No hyi! Tollaset miehet ja tietty naisetkin on oksettavia. Onneksi tuo naapuri nyt ei tollanen ole.

Se mies on täys narri, koittaa vaan hakea hyväksyntää ja huomioo sieltä mistä sitä saa. Samalla kuitenkin rouvansa tossun alla ja koittaa pitää kulissit pystyssä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja v:

No hyi! Tollaset miehet ja tietty naisetkin on oksettavia. Onneksi tuo naapuri nyt ei tollanen ole.
inhottavuutta lisää vielä se että hänen vaimo on minun hyvä ystävä:(. En ole asiasta hänelle sanonut, tekee tuota aina kun vaimo ei ole läsnä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se mies on täys narri, koittaa vaan hakea hyväksyntää ja huomioo sieltä mistä sitä saa. Samalla kuitenkin rouvansa tossun alla ja koittaa pitää kulissit pystyssä.

No niin tuntuu olevan! Luu kurkkuun vaan tollaselle tyypille. Mun kaverin, tällä hetkellä onneksi entinen, mies puristi mua perseestä niin kyllä mä annoin avokämmenestä!

Yhteistyössä