?
..
Vieras
Oon oikeasti ihan kurkkuani myöten täynnä naapurin miehen raivoamista lapsille
Miten te olisitte reagoineet, jos naapurin mies olis huutanut teidän lapselle että:" s..tana, ku tuota yhtä pitää aina rääkätä, opetelkaa kunnioittamaan muita tai teidän elämästä tulee prkeleen vaikeaa!!"
En nähnyt kunnolla tilannetta, mut tyttö kertoi, et hän oli leikkinyt hiekkalaatikolla ja ottanut lelulaatikosta lelun, tämä naapurin tyttö meni isille kertomaan, et häneltä vietiin leikistä just se lelu :O
(joka siis oli ollut oikeasti siellä laatikossa, ei kenenkään leikissä)
Kuitenkin tuon seuraksena mun lapset tuli itkien kotiin, sanoivat inhoavansa sitä tyttöä ja hänen isäänsä
Naapurissa on siis useampi lapsi, mut yksi on saanut eritys aseman isin silmien edessä, kertoilee välillä mitä sattuu ja isä sit huutaa ja raivoaa muille
Jopa heidän vanhempi tyttö kertoi mulle, et haluaisi meidän isän olevan myös hänen isänsä..
Eikä asiaa helpota kyllä yhtään, et tuo naapuri on on oman mieheni veli
En nähnyt kunnolla tilannetta, mut tyttö kertoi, et hän oli leikkinyt hiekkalaatikolla ja ottanut lelulaatikosta lelun, tämä naapurin tyttö meni isille kertomaan, et häneltä vietiin leikistä just se lelu :O
Kuitenkin tuon seuraksena mun lapset tuli itkien kotiin, sanoivat inhoavansa sitä tyttöä ja hänen isäänsä
Eikä asiaa helpota kyllä yhtään, et tuo naapuri on on oman mieheni veli