Naapurin pojan käytös

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt jo potuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt jo potuttaa

Vieras
Naapurin poika (7v) ja veljensä (9v) olivat meillä leikkimässä. Meillä vanhin on tuon naapurin nuorimman kanssa samanikänen ja sitten meillä pari nuorempaa. Olivat pihalla leikkimässä ja yhtäkkiä tuo naapurin 7v alkoi näyttämään siltä, että velipoika saa kohta satikutia. Minun ja naapurinpoikien äidin nähdäksemme tilanteessa ei tapahtunut kovinkaan kummoista, mutta tuo 7v kaatoi veljensä maahan ja alkoi vedellä turpiin (ei ensimmäinen kerta). Minun 7v yritti mennä auttamaan ja ottamaan tuota toista pois veljensä kimpusta niin silloin naapurin poika otti ja kävi omani kimppuun.

Noh, hetken päästä sisällä tilanne oli sellainen, että naapurin isompi alkoi nimitellä veljeään petturiksi siksi kun oli käynyt kimppuun... ja sitten oma 7v sanoi myös kerran että "petturi". Samantien naapurin pojalla kihahti taas ja meinasi käydä lapseni kimppuun. Onneksi olin välissä ja sain naapurin pojan kiinni ja vietyä pois tilanteesta. Kaveri huuti kuitenkin täyttä kurkkua että "PÄÄSTÄ" ja meinasi muakin tempasta. Tuumasin, että "mulle älä ala, sä häviät, ja nyt rauhotut". Sillon äitinsä tuli ulkoa tupakilta sisään ja kun kysyi minulta mitä tapahtui ja selitin niin kävi minun lapseni kimppuun, että "MEIDÄN **** ET HAUKU"

Minä tuumasin siihen, että "toista ei saa haukkua, mutta vaikka toinen sanois mitä niin se ei oikeuta käymään päälle".

Naapurin poika vielä otti ja kierti toista kautta meille sisälle (kun minä seisoin toisen oven edessä) ja koitti päästä vetämään omaa lastani turpiin. Menin tietty väliin ja sitten oma lapseni tuli selittämään siihen, että naapurin pojan veli oli alottanut sen haukkumisen, että ei ollu tarkotus ja oli anteeksi pyytelemässä niin naapurin emäntä huutaa täyttä kurkkua, että "NYT OOT HILJAA"... ja oma poika koittaa sujahtaa meidän keittiön pöydän alle ja minun pojan kimppuun...

Olen ollut hyvä kaveri naapurini kanssa... ja pojat ovat aikasemmin tulleet ihan ok toimeen keskenään. Nyt on vaan niin, että naapurin poika on jäänyt verbaalisesti niin pahasti ikäisiään jälkeen, että nyrkit on enenevässä määrin tulleet mukaan kuvioihin.

Nyt alkaa vaan nyppimään kun enää ei läpi se, että "se on niin äkkipikanen tuo meidän poika". Kannattas varmaan tehä selväksi ennen kun kouluun menee ettei kannata kavereita turpiin vedellä...

Kiiiiiitos, että sain purkautua, ja jos joku vielä jaksoi tämän lukea :)

Toivottavasti teillä ei naapuris kans mee kuitenkaan sukset ristiin ton takia...lapset on kuitenki lapsia ja eivät varmasti pohjimmiltaan halua, että äitit alkas riitelemään :)

Kunhan tilanne siitä rauhottuu, istukaa sen emännän kans samaan iltakahvipöytään ja jutelkaa asiat halki ja poikki. Ilman lapsia. Kannattaa tehä pelisäännöt selviksi..

• Tykkää
Reactions: Näkymätön Ninni

Yhteistyössä