Naapurin mummo valitti lasten uima-altaasta!!!

punatukkainen

Aktiivinen jäsen
09.01.2005
2 604
0
36
Eilen ja tänään täytin ton lasten uima-altaan ja samalla kastelin noita pensaita niin naapurin mummo huusi eilen, että se on kiellettyä ja tänään hän otti valokuvan, kun oli letku päällä. |O Tää mummo huusi mulle viel, että koko letkun käyttö on kielletty.
Kyllä on aikoihin eletty, että lapsilla ei saisi olla mitään kivaa. Veetuttaa niin prkl..
No, hermostuin ja soitin sit ite isännöitsijälle ja todellakaan EI ole uima-allas kielletty ja MEIDÄN VASTUULLA ON MYÖS PENSAAT JA NURMIKOT!

Vielä puoli vuotta niin päästään muuttamaan!!!jesjes!

Asutteko te siis rivarissa/kerrostalossa (jossa oma piha)? Enpä olisi kuullut, että sellaisissa moinen olisi kiellettyä. Joillakin on kyllä niin outo elämä, että kaikesta pitää aina valittaa.

minäpä kysyin kerran meidän valittavalta naapurilta että mikä on hätänä kun pitää aina kitistä,loppui sekin marina sitten. Eli kysy ihan rohkeesti että mistä kenkä puristaa, ehkä valitus loppuu ehkä ei

ei oo mummo selkeesti hoitanut osuuttaan kastela puita ja pensaita.. :whistle: teeppä uhkaus tehdä valitus siitä isännöitsijälle :laugh: ja toi kuvaus.. aiai mummoa.. taitaa olla elmatädillä tekniikka hallussa oikein, kreditit siitä kotio ;)

Alkuperäinen kirjoittaja onpas mummo:
mummo tarkkailee vedenkulutusta.tuttua rivarielämää.
mihin se sitä kuvaa tarttee?

Otti kuulemma sen takia kuvan, kun meillä on letku päällä!!! Kun sen mielestä se on kielletty. Aikoo vissiin mennä isännöitsijälle näyttämään.

Välillä niin rasittavia nuo naapurit :kieh: meilläkin aina alakerran ukko naputtaa jostakin.Hiljaisuuden alkaessa ei saa edes roskista viedä :o sairasta , eikä mitään muutakaan saa tehdä,edes päiväsaikaan

Alkuperäinen kirjoittaja Tigrita:
Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Sano mummolle, et teet siitä ilmotuksen kun kuvaa vedessä leikkiviä lapsia...

Ei muuten saa kuvata omalla pihalla olevia ihmisiä, ilman heidän lupaansa. Joku yksityisyydensuoja sentään oltava.

Mä sanoin sille, että mun lapsia ei kuvaa ykskään ilman lupaa ja hän jotain lässytti, että hän kuvas vain LETKUA!!
Isännöitsijä pyysi mua tekemään kirjallisena heille ilmoituksen tästä niin hän katsoo mitä voidaan tehdä. Siis törkeetä tulla kuvaamaan!!! :o

Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Tigrita:
Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Sano mummolle, et teet siitä ilmotuksen kun kuvaa vedessä leikkiviä lapsia...

Ei muuten saa kuvata omalla pihalla olevia ihmisiä, ilman heidän lupaansa. Joku yksityisyydensuoja sentään oltava.

Mä sanoin sille, että mun lapsia ei kuvaa ykskään ilman lupaa ja hän jotain lässytti, että hän kuvas vain LETKUA!!
Isännöitsijä pyysi mua tekemään kirjallisena heille ilmoituksen tästä niin hän katsoo mitä voidaan tehdä. Siis törkeetä tulla kuvaamaan!!! :o

Kenen letkua se kuvas? Sun lasten vai miehen?

Anteeks;)

Mut oikeesti, ei sillä oo mitään asiaa ryhtyä kuvaamaan kenenkään tekemisiä.

Yhteistyössä