Naapurin mies hylkäsi facebook kaveripyynnön - mitä ihmettä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Meillä oli joskus pientä säätöä ja olittin vihoissammekin jonkun aikaa. Eli siis tulinen suhde naapuriin :) Mies oli silloin sinkku.
No mulle tuli ero, mutta tää mies on auttanut mua monessa asiassa, ei tosin oma- aloitteisesti. Mies seurustelee nyt. Pitänyt kyllä oma- aloittesesti yhteyttä, mutta usein kun vaan tarvii jotain (autoa lainaan tms.)
Laitoin kaveripyynnön facebookiin viikko sitten, nyt oli hylännyt sen, vaikka sanoi eilen vielä tulevansa auttamaan tietokoneasiassa...

Mulla ei ole mitään romannttisia kuvitelmia ja hän tietää sen.

ehkä se akka ei haluu että oot sen kamu. mun sisko on sellanen, tai oli, kihlatulleen, et kaikki naiset, joita sisko ei varmasti tuntenu, joutu kihlattu hylkäämään. rassaavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ehkä se akka ei haluu että oot sen kamu. mun sisko on sellanen, tai oli, kihlatulleen, et kaikki naiset, joita sisko ei varmasti tuntenu, joutu kihlattu hylkäämään. rassaavaa.

Näin mäkin ajattelin.Ei asu sen naisen kanssa, mutta aina kun nainen on siellä,se ei ede moikkaa mulle kun vastaan tulee, vaikka hyvin mut tietää.
Mies sano, että tulee kattoon tietokonetta "kunhan kerkeää" eli = kunnes tyttöystävä on muualla??

off topic mutta pakko kysyä: mistä tiedät että se _hylkäs_ pyynnön? ei mulle vaan tule mitään ilmoitusta asiasta. jossain vaiheessa saatan huomata että hetkinen se ja se tyyppi ei oo hyväksyny mun kaveripyyntöä, jolloin voi olla että se on hylänny sen, tai sitten ei oo vaikka käyny fb:ssa pitkään aikaan tai ei oo huomannu pyyntöä. kun ei se hylkääminen näy mitenkään.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Nolosti tehty sinulta tuo facebook -pyyntö. Tiedät, ettei mies ole täysin vapaa. Kun hän/he asuu/asuvat naapurissasi, kutsu heidät kahville ja tutustu. :)

Ei se facebook ole mikään senssipalasta, jossa vaan sinkut saa olla. Mun kavereista suurin osa on varattuja, ja siltikin facebookissa ja jopa mun kavereina vaikka itse olen sinkku.

No ei todellakaan tarvitse ottaa naapuria kaveriksi.
Johan se naapuri kyttää muutenkin, niin joku yksityisyys pitää ja saa olla.
Ja ehkä se mies ajattelee, että olet säälittävä ja haluat roikkua hänessä, ja hänellä on ihan muutakin tekemistä.
Se mies ei vaan halua jakaa naapurinsa kanssa kaikkia ajatuksiaan ja asioitaan.
On ystävät ja sitten naapurit ja muut tutut. Ero on valtava.

Alkuperäinen kirjoittaja sibirica:
Jotkut eivät vain halua esim. puolituttuja tai entisiä tyttöystäviä tms. kavereikseen.

Ei FB niin vakava juttu ole :) Ei se tarkoita, että joku sinua vihaa jos ei ota kaverikseen.

Tuota veikkaisin kanssa. Tuore suhde on myös juttu joka voi helposti karsia ex-tyttöystäviä kaverilistoislta. tai ainakin pistää miettimään ottaako näitä kavereikseen.

Se että auttaa naapuriaan tietokoneen kanssa tai on joskus potkinu niitä peittoja yhdessä ei kuitenkaan tarkota et haluis johonki Facebookin kaverikseen.
Toi naamakirja ku on toiselle toista tarkoitusta varten ja toiselle taas toista tarkoitus varten. Ei elämä sentään siitä riipu.

Tätä minäkin mietin, että eri ihmisillä on niin erilaisia perusteita ketä kaverikseen hyväksyy. Ite oon hyväksyny kaikki jotka tunnen/tiedän/tunnistan, jotka on minut kaverikseen pyytänyt. Ite taas en oo kaikkia pyytänyt jotka kaverien listoilta tunnistan, ainoastaan semmoset kenen elämä minua kiinnostaa. Mustasukkaisuutta en kyllä ymmärrä, sekä minulla että miehellä on paljon kavereita molempia sukupuolia, eikä kumpikaan oo mustasukkainen. Ei kai sen sukupuolen tarvii kaveruutta poissulkea.

Ei ilmeisesti halua sua kaverikseen eikä näkemään omia juttujaan, esim valokuvia tai tekemisiään uuden tyttöystävänsä kanssa. En minäkään kaikkia kaveripyyntöjä ole hyväksynyt, en etenkään entisten säätöjen.

Yhteistyössä