Naapurin lapsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ford Prefect
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ford Prefect

Aktiivinen jäsen
01.10.2006
10 143
0
36
Vai kakara :D :headwall:

Mutta siis mä oon ihan äimänä :o

Se sanoi ettei voida x mennä meille, kun äiti ja isä ei oo kotona!

Kiva kun MULTA kysytään lupaa ja odotetaan kysymättä et saahan se olla puoli päivää. Ja vinkuu herkkuja kokoajan.

Ja nyt ne repi routaeristeet; stroksit kivijalasta pitkin pihaa kun olin ottaas pyykejä.

Et sai lähtä kotiin. :headwall:

Omat siivos, joo MOKA olis pitäny laittaa se siivoo kanssa, mut iski :snotty:

Mut jos se on nyt yksin kotona. :/

5v. :ashamed:

ei oo totta! toihan on heitteillejättö, jos ei sua ole vasiten pyydetty lapsenvahdiksi!!! eihän he voi vaan olettaa että heidän lapsi voi olla teillä koko päivän.. :/ kaikennäköisiä vanhempia sitä löytyy....

Siis kuinka kauan 5v:n annetaan olla kotona yksin siellä naapurissa? Tai ilmeisesti oletetaan ettei ole yksin vaan teillä mutta kuitenkin. Mä ehkä soittaisin jonnekin jo.

käyppä soittaan naapurin ovikelloa, että onko siellä ketään ja viet samalla lapsen kotiin. Jos ei oikeasti ketään ole kotona soita poliisille. Lapsi on voinut sepittääkin vaan jotain, jos kotona on vaikka sanottu että ei saa tulla kavereiden kanssa.

Meidän naapurin muksu oli jo neljävuotiaana pitkiä aikoja yksin. Se oli pihalla, tai tuli meille tai jotain, ja sitten kun aletaan kysellä äidin perään niin käy ilmi että äiti on lähtenyt kauppaan tai asioille tai juoksulenkille :o

Alkuperäinen kirjoittaja marianne:
käyppä soittaan naapurin ovikelloa, että onko siellä ketään ja viet samalla lapsen kotiin. Jos ei oikeasti ketään ole kotona soita poliisille. Lapsi on voinut sepittääkin vaan jotain, jos kotona on vaikka sanottu että ei saa tulla kavereiden kanssa.

Tätä mä epäilen/toivon.

Asuvat niin, ettei meiltä nää.

Mut siis se HYPPII tässä pihassa joka päivä, ollaan kotona tai ei. :snotty:

Et jos se KUOLEE tonne uima-altaaseen, kun ollaan pois, niin :o :(

Kun ei voi koputtaa/pimpottaa ja kysyy lupaa. :snotty:

Täytyy puhuu vanhempien kanssa... :/

Meille kävi kans kerran ett poika 6v. tuli ja sanoi ett on lupa tulla.Oli sit tunteroisen noin meillä.Sit äiti tuli hakemaan,sanoi vaan ett tännekö se poika tuli kun katosi heidän ollessa lähdössä viemään jotai kaveria linkkari asemalle.Hyvä kun tuli meille eikä lähteny muualle huitelemaan.Ois kai sitä ollu ihmeissään sen kans jos ois ollu lähtö jonnekin.

sun pitää tehdä lapselle selväksi että ei voi viettää aikaansa koska vain teidän pihassa, juuri vaikka tuon hukkumisen takia ja tarviihan teilläkin olla omaa aikaa oman perheen kesken eikä vahtia jatkuvasti naapurin lasta. Kannattaa myös puhua vanhempien kanssa, mistä ne vanhemmatkaan tietää oletteko te kotona tai jos teillä on vaikka vieraita, voisivatko he saattaa lapsensa teille kun haluaa tulla leikkimään ja varmistamaan että on sopiva aika lapsen tulla teille? Onko teidän lapset siellä koskaan?

Meillä lähes jokapäiväistä... Tokalle menevä lapsi jätetään yksin pihaan odottamaan meidän kotiin tuloa. Isä, äiti ja vcauva ovat milloin ostoksilla, milloin lenkillä ja lapsi kotiutuu yleensä klo 20-21. Lapselle ei ole annettu kotiavainta!

Kuumimmat

Yhteistyössä