Naapurin kommentti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äiti

Aktiivinen jäsen
20.01.2004
3 643
0
36
Tuli taas niin "iloinen" mieli kun naapuri totesi pihalla aamulla, että kannattaisi minunkin harkita liittymistä painonvartijoihin kun kiloja näyttää kertyneen. Olen ollut laihiksella tammikuusta lähtien ja pudottanut 15kg. Naapuri muutti juuri tuohon eikä ole nähnyt minua 15kg lihavampana. Painan nyt 72kg ja olen 169cm pitkä Tiedän, että mulla on muutama ylimääräinen kilo vielä mutta harmittaa vaan tuollainen kommentti. Mittasin sitten itseni ja sain vyötärön ympärykseksi 76cm ja lantion 97cm. En ole mikään siro mutta en enää tonnikeijukaan.

No ehkäpä olis myös naapurin aika liittyä johkin "mieti mitä suustasi päästät"- kurssille. On siinä otsaa mennä sanoon NAAPURILLE et pudota painoos, semmosta kun ei mun mielestä oo suotavaa sanoo edes läheisemmälle ihmiselle, ei ainakaan ihan päin näköö.

Sähän olet hienosti pudottanut, onneksi olkoon siitä! :) Tuli vain mieleen että kummoinen tikku täytyy naapurisi olla jos jo sinun kokoisen on valmis painonvartioihin passittanaan, kun eihän sulla ole kuin pari hassua kiloa laihdutettavana jotta voit kutsua itseäsi jo normaalipainoiseksi!

Yhteistyössä